Goedeavond, Heeft iemand een idee waar ik onderdelen van de Avent handkolf kan bestellen? Ik ben op zoek naar een nieuwe borstschelp ( dat siliconending wat je op je borst zet ) Alvast bedankt, Groeten
Misschien ook wel op www.borstvoedingswinkel.nl Daar hebben ze iig losse medela spullen. Dus misschien ook wel avent.
Klopt, ik heb gelijk ff gekeken, maar je bent me voor Ik had natuurlijk beter eerst kunnen kijken voor ik bericht plaatste... (sorry)
Het is je vergeven! Ik ga slapen.......... Ben benieuwd of dochterlief net als gisteren weer zo vroeg en vaak komt (kwart voor drie, half vijf, half zes........). Voor mij vermoeiend, voor haar blijkbaar niet . Slaap lekker voor straks!
Ik heb mijn losse onderdelen voor Medala gewoon bij de thuiszorgwinkel gekocht. Was ook niet zo duur... Moet je maar eens even bellen...
TS vraagt naar onderdelen van de AVENT kolf. Deze zijn niet in de winkel te krijgen. Maar de link die ik gaf daar staan de onderdelen op om bij AVENT zelf te bestellen.
Zo'n siliconen ding kan je inderdaad bij avent zelf bestellen zals daisysanches zei. Ik heb het zelf ook een keer gedaan en je besteld dan eigenlijk een hele set siliconen onderdelen. Wel vrij prijzig... geloof dat ik er 23,50 voor heb betaald inclusief verzenden..