ik ben hier nieuw, is de eerste keer dat ik hier kom en ben hier nog wat aan het rondsnuffelen. ik ben een jonge mama van 23 jaar. ik heb een dochtertje van bijna 21 maanden en we zijn zwanger van ons tweede kindje. het is allemaal nogal heel snel gegaan. in de derde ronde was ik al zwanger terwijl we er helemaal nog niet echt met bezig waren, misschien daarom juist dat ik zo snel zwanger ben. aangezien ik te snel was met te urinetest heb ik bloed laten nemen en die test was positief. gisteren heb ik toch nog zelf een test gedaan, om het toch met mijn eigen ogen te kunnen zien, en ja hoor. de dokter had gelijk. dus nu probeer ik hier wat wijs te worden op deze site. kan je maar 1 banner zetten? en hoe kan je zo een speciale banner zetten, zoals velen hier hebben? en hoe maak ik mijn album? alvast vriendelijke groetjes nathalie
hoi hoi. Welkom hier en gefelciteerd met je zwangerschap. Je album heb je al automatisch.. Als je naar fotoalbum gaat en dan klik je op "mijn eigen fotoalbum" Verder kan je volgens mij maar 1 normale banner neerzetten. die andere worden vaak op de pc bewerkt. Liefs kaatje