hoi

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Jaydee, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    hoi allemaal,

lees nu al even mee met jullie omdat ik dit gewoon reuze interessant vind! Hier nog geen echte concrete plannen hoor, al hebben we al wel de keuze gemaakt dat we allebei "jong" ouders willen worden. Er zijn alleen eerst nog wat dingen die we "af willen ronden" om het zo maar te zeggen.
    Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben 22 jaar, zit in mijn laatste jaar van de docentenopleiding VO en hoop dus in juli af te studeren. In het najaar staat onze bruiloft op de planning. We zijn inmiddels 6 jaar samen en wonen nu sinds een half jaar ook bij elkaar in ons eigen paleisje :D
    Vind het leuk dat iedereen hier zo zijn eigen verhaal neerzet! Een heel persoonlijke periode uit iemands leven die we zo met elkaar kunnen delen, geweldig! Fijn dat er ook ruimte is voor de nare gebeurtenissen. Vaak denkt iedereen bij een zwangerschap gelijk aan iets positiefs (gelukkig ook maar) maar wordt er weinig bij stilgestaan dat het ook weleens fout gaat. Hier gebeurt dat gelukkig wel.

Ik lees nu gewoon lekker mee en zal hier en daar wat posten en mocht het bij ons ooit (hopelijk 1 á 2 jaar) gebeuren, dan houd ik jullie ook op de hoogte.

Voor nu: iedereen die zwanger is, heel veel geluk en gezonheid gewenst! Voor degenen die zwanger proberen te worden, ontzettend veel succes en geluk gewenst! En voor degenen die net een nare ervaring achter de rug hebben: heel veel sterkte, maar houd hoop!

Sorry een beetje een lang stukje geloof ik, mochten er toch nog vragen zijn: kom maar op :D

Liefs!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Welkom!!
    Enne leuk om te lezen hoor!!! ;)

heel veel plezier op dit forum , maar dat gaat vast wel lukken!

Deel Deze Pagina