ffe voor stellen ben sabrina en heb al een zoontje van 3 en half bijna maar nu heb ik weer probleempjes die lijken op een zwangerschap terwijl ik een spiraal heb ben sinds juli al er mee aan het rotzooien en al na dokter geweest die zei als je touwtjes voel ken je vrijwel nooit zwanger zijn uhmm ik na huis werd in aug wat ong nie veel dus ik dacht er is niks,nu loop ik al dik 2 weken met zware borsten lijken cup groter en erggggg pijn dat me patner zeg jij met je borsten slapn kan ik er nie er door moet goed liggen om geen pijn te hebben,een week geleden,kreeg ik egt zoon een hevige kramp in me onder buik dat ik nie kon lope maar gebukt stond dacht word ongst maar neej nu heb ik een opgeblaze gevoel en net een bult in me buik ergens in de weg zit en misselijk met vlage,duizelig,en als ik op me onder buik voel dan voel ik net iedere kant een dbreede harde streep zoals bande, nu heb ik vlaggen steken en lijkt net lichte ongst pijn,test gedaan in aug maar die was vaag dus toen na dokter geweest die zij dat dan dat het nie kon dusssssssssss en ben sinds juli 2half kilo bij gekome en me parner iiriteerd me soms gewoon terwijl die niks doet bv geluidje make en me zoontje ook ken gwn nie uit staan me vriend denkt je bent gwn gek kan helemaal niet ik weet het nie me lichaam is gwn vreemd besig op dit moment en owja moest voele of touwtjes er zitten die lijke stuk korter en als binnen in lijkt opgezwollen herkent iemand dat?als het zo is is het wel come maar hoop dit keer geen nierbekkenonsteking erbij te krijgen of weer een huibaby die naar huilkind doorstroomt tot 2 half jaar pff,moelijke bv gehad maar in 4 uurtje dat voor het eerste maar jah dat wou ik ffe kwijt groetjesss heb je vragen of wil je iets zeggen mail me maar gewoon alvast bedankt groetjesss xxxxxx van ons
Hoi hoi Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Heb je al een testje gewaagd? Misschien ben je idd zwanger. Liefs wolly
Welkom op het forum. Ik zou idd nog een testje er tegenaan gooien. Misschien was het de vorige keer nog te vroeg voor een test.
Welkom! Veel schrijf plezier! Waarom heb je een testje doen al zo lang uitgesteld? Ik heb wel eens vaker gehoord van vrouwen die met een spiraaltje toch zwanger werden.
bedankt allemaal ik heb wel gestest voor dat ik op vak ging maar was niks te zien en een was zo vaag maar ware dure testen,en sinds vanmorgen heb ik donkerbuine afscheiding bij afvegen en 2 uur later heb ik helemaal geen afscheiding meer ,leek egt zeer oude bloed heb verder geen buikpijn of zo maar 2 weke geleden had ik wel vage buik krampjes en gerommel en net of ik geen bloed meer door een van me benen kreeg maaja wil nog ffe afwachte meestal laatse van de maand word ik ongie dus maar vaaaaaaag allemaal heb hem al 3 jaar dus maaja we zien wel als zo is is het meer dan welcome ook al ben ik nog zo jong xxxkjes van sab en dkuh