En nog een nieuweling :-)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door boogiewoogie, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boogiewoogie

8 feb 2009
    49
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 34 jaar, ik woon helemaal in het noorden van Friesland en ik ben er eergisteren achtergekomen dat ik zwanger ben. Mijn man en ik zijn nog niet heel lang getrouwd en gebruiken sinds vier maanden geen anticonceptie meer. Het is dus snel raak! We zijn er heel blij mee, zeker ook omdat mijn man vijftien jaar ouder is dan ik en we dus allebei niet meer superdepuperpiepjong zijn. :oops:

Op 29 december ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Op 22 januari werd ik ongesteld... dácht ik (mijn cyclus is heel onregelmatig en een cyclus van 24 dagen kan bij mij heel goed). Alleen duurde het bloeden wel errug kort. Ik vond het wel wat raar, maar haalde m'n schouders erover op. Een aantal dagen terug was ik telkens hartstikke misselijk en ik had ook al twee dagen supergespannen en pijnlijke borsten. Ik ging eens terugdenken aan die rare laatste menstruatie en ben eens gaan googlen of die bloeding soms ook iets anders geweest kan zijn. Zo las ik dat het ook een innestelingsbloeding kon zijn geweest en dat veel vrouwen die verwarren met een menstruatie. Toen toch maar eens een zwangerschapstest gehaald en hoera! ik bleek inderdaad zwanger te ijn en al een maand dus! :D

De laatste menstruatie op 29 december betekent dat ik uitgerekend ben op 5 oktober. Het lijkt me leuk om hier de komende maanden een beetje mee te beppen met andere zwangere vrouwen, omdat het allemaal helemaal nieuw voor me is. :)

Groetjes,
    boogiewoogie

2. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! En natuurlijk welkom op het forum!

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

5. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    Hi meid, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier op t forum! Hou ons op de hoogte van je kwaaltjes enz!:) geweldig!

Deel Deze Pagina