Even voorstellen en mijn verhaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door DeWith, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeWith

DeWith Lid

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Schoenhersteller
    Utrecht
    Ik ben Monica, 22 jaar en sinds 30 december 2008 getrouwd met Roel.
    Ik ben drie maanden geleden gestopt met de pil.
    Foliumzuur gaan slikken en mijn cyclus in de gaten houden :)

Tot nu toe nog steeds niet zwanger. :cry:
    Ik moest morgen eigenlijk ongesteld worden maar ik ben vorige week dinsdag plotseling ongesteld geworden :(
    Dagen daarvoor pijnlijke/grote tepels gehad wat ik normaal tegen mijn ongesteldheid niet heb(die was ook nog een week later) dus ik dacht misschien ben ik nu wel zwanger?Maar die dinsdag werd ik ongesteld ipv morgen?

Nu heb ik sinds 2 dagen wat last van mijn buik, net geen misselijkheid en beetje emotioneel en zeurderig.
    Dat kan uiteraard ook komen omdat in normale situatie ik morgen ongesteld moet worden en mijn lichaam wat in de war is.

Mijn man wil het rustig aan doen en zet geen druk op het zwanger worden.
    Hierdoor hebben wij niet om de dag sex maar gewoon wanneer we zin hebben..Ik vind dit moeilijk, mocht er iets mis zijn waardoor je niet zwanger kan raken kom je er zo moeilijk achter en..ik wil gewoon graag zwanger worden :oops:

Nou bedankt voor het lezen en ik hoop dat ik mij vermaak op het forum! :D

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met zwanger worden ;)

3. esme

esme Actief lid

22 nov 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    Hoi monica

Ik heb ook weleens gelezen op de site dat sommige vrouwen eerst moeten ontpillen en dat je cycls daar een beetje van in de war kan zijn.Eerder ongesteld worden dan normaal. Was het echt een ongesteldheid of zou het misschien ook een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest? Wel goed dat je man er zo rustig onder blijft want stress kan juist alleen maar verkeerd werken.Maar ik snap je ook wel hoor je wilt zo graag en dan het liefst gelijk meteen.

Nou meis heel veel succes met het zwanger worden.En probeer hoe moeilijk het is er toch wat ontspannen mee om te gaan. Ik weet makkelijk gezegd dan gedaan. maar toch

Liefs esmeralda

4. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Welkom en hopelijk ben je snel zwanger !

5. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Welkom en succes met zwanger raken! Hopelijk ben je snel zwanger....

6. mrowa

mrowa Nieuw lid

9 feb 2009
    1
    0
    0
    secretaresse
    Utrecht
    Hoi, Monica,

Maak niet zo druk, het komt wel goed geloof mij.
    Ik heb bijna het zelfde verhaal maar nog ff anders hahha
    Even lachen is heel gezond en probeer een beetje ook andere dingen gaan doen dan denken aan ..weet je wat ..
    Het is natuurlijk heel spannend om zwanger te worden maar neem rustig de tijd voor zoals je manneke.
    Ze dus manen nemen de ruimte voor omdat ze een beetje bang voor zijn maar zeg dat natuurlijk niet omdat het gevoelig punt is . :D
    mijn verhaal hoor je van mij ..schrijf wat dan hoor je van mij - doeg iwa

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

8. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    hi meid, wat vervelend voor je zeg! bah... nu eerst maar even afwachten denk ik? Doe t rustig aan en leg inderdaad niet teveel druk bij jezelf of t zwanger worden neer want dat heeft alleen maar negatieve gevolgen voor je lichaam...
    Succes meid en als t moeilijk is, gewoon je gal spuwen hier op de forums hoor! Doet iedereen ;) !
    Knuf!

Oh ps.. gefeliciteerd met jullie huwelijk nog! (leuk joh!)

9. DeWith

DeWith Lid

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Schoenhersteller
    Utrecht
    Hallo allemaal, :D
    Bedankt voor de lieve reacties.
    Ik heb al 3 maanden een regelmatige cyclus voor deze maand gehad en afgelopen maand was het ineens een week eerder. Dat betekent dat ik dus ook een week eerder mijn eisprong heb gehad..Ik hoorde en las ook dat je aan de hand van je ''slijm'' zo'n beetje kan zien hoe en wat er aan de hand is binnenin. :p
    Deze keer ben ik dat dan ook in de gaten aan het houden en het kan dus ook best zijn dat ik in het vervolg kortere cyclussen heb. Dus we klussen wat aan haha! Nee valt wel mee hoor we doen het echt niet stipt om de dag dus in principe doe ik 'we' al rustig aan. Ik probeer er ook zo mee om te gaan maar die week dat je weer je ongi heb word het toch altijd wel spannend ;)
    En als je dan het gevoel heb dat het nu wel eens raak kan zijn en het is niet zo, heb je toch wel een beetje een idee van ; Wat doe ik niet goed? of Wat gaat er niet goed? Maar ja we doen rustig aan en we zien het allemaal, het heeft ook allemaal ook echt geen haast hoor! :)

Deel Deze Pagina