Hallo allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mtw, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mtw

mtw Nieuw lid

7 mei 2008
    3
    0
    0
    Hallo,
    Mijn naam is Kirsten en ben 36 jaar. Nu ben ik al bijna weer 2 jaar getrouwd met mijn lieve Indonesische man. :)

Ik werk in het onderwijs en zou dolgraag zelf kinderen willen.

Ik heb mij ingeschreven op deze pagina omdat ik nu ook al twee jaar druk ben met zwanger worden. De gyn. kan echter niets ontdekken na laproscopie en hSG. Verder ben ik nu met clomid begonnen. Ik heb van mijzelf wel een eisprong maar vrij laat in de cyclus. Misschien is dat de rede waarom we nog niet zwanger waren. Echter word ik nu door clomid niet ongesteld . Zwanger ben ik niet volgens de gyn . na een test. Even aankijken dus....en wachten tot 15 mei en dan belt de gyn. om te kijken welke actie er ondernomen moeten worden. Ik gebruik deze pagina dus om mijn verhaal kwijt te kunnen en ervaringen te delen...
    Liefs Kirsten ;)

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Er zijn bij vruchtbaarheidsbehandelingen ook een boel meiden die ook bezig zijn met clomid miss dat je het fijn vind om die ervaringen te lezen en miss zelf mee te schrijven.

Liefs wolly
    :)

3. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Welkom! :D
    Suc6! :D

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom :D
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

5. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Welkom op het forum!
    Ik wens je veel lees en klets plezier toe en natuurlijk dat je niet al te lang meer hoeft te wachten op een positieve test :D

6. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

4 mei 2008
    112
    0
    0
    Limburg
    welkom en suc6 met alles.. dat je maar snel zwanger mag worden...

7. mtw

mtw Nieuw lid

7 mei 2008
    3
    0
    0
    Wolly, Ik las dat jij ook clomid hebt gebruikt. Vandaag weet ik dus zeker dat ik niet zwanger ben ( met 1e ronde clomid) , ik werd gewoon ongesteld. :) ik ga dus over drie dagen met de tweede ronde beginnen. Bij de eerste ronde moest ik wel heel erg lang wachten op mijn menstruatie .Cyclus van 38 dagen is voor mij super lang....en dat maakte het wel heel spannend. Terwijl ik op dag 13 van de cyclus al een eisprong had gehad volgens de arts....
    Ik hoop dat de tweede ronde minder stress geeft op het einde van je cyclus.. :D

Groetjes. Kirsten

Deel Deze Pagina