Hoi, onlangs poll geplaatst, maar we komen er niet uit... inmiddels denken we een meisjesnaam met twee lettergrepen wel leuk te gaan vinden, met circa vijf of zes letters! Ik zeg 'hollandse' omdat we wel van namen houden die je uitspreek zoals dat je hem leest en andersom. Oorsprong mag best wel elders liggen. En deze naam moet passen naast die van onze zoon S.tijn! Hebben jullie suggesties? Groetjes Lieve
Stijn en Linda Stijn en Maaike Stijn en Jolande Stijn en Jorinda Stijn en Roos Stijn en Bianca Stijn en Inge Stijn en Marion Stijn en Marjan Stijn en Marijke Stijn en Tessa Stijn en Mandy Stijn en Manon Hoop dat er een paar tussen zit wat je leuk vind
stijn en lotte, meike, noortje, mirte, marit, nienke, lieke, sofie, fleur, marte, niene, flore, silke, amber en janne.
bedankt voor jullie snelle reactie's en het meedenken. Er staan namen tussen die al langs zijn gekomen en namen die al bezet zijn. Maar gelukkig ook een paar nieuwe, ik vermoed dat manlief er wel een of twee bij op ons lijstje zet... Maar voor mij zit 'de' naam er nog niet tussen, geloof ik...
Onze dochter heet Betti. Niet iedereen vindt dat mooi, wij wel En handig: de allerkleinste kindjes op het kdv, kunnen haar naam als eerste goed uitspreken. Helemaal spraakgebrek-proof dus.
Normaal houdt ik niet van verklein namen, maar vind Maartje wel heel leuk, is namelijk eigenlijk gewoon niet verkleint! Ook Danique is toegevoegd aan het lijstje. En Lotte stond er al op (maar is zo popi) Stella is ook mooi. Maar onze voorkeur gaat niet uit naar de voorletter S... Evenals liever niet eindigen op ...ke (we maken het ons niet makkelijk) Dank voor het meedenken zover. Groetjes,