Hallo meiden, We zijn er nog niet uit met namen hoor. Het lijkt wel of het nog moeilijker is dan de vorige keer. Bij deze een vraag over een jongensnaam! Ik zoek een Nederlands klinkende naam die past bij Tobias. Bijvoorkeur niet beginnen met een T... of MA.. (in verband met onze achternaam). We houden op zich van een beetje 'kak' namen en een beetje apart. (zo is het bijvoorbeeld geen Thomas geworden, maar Tobias). Alleen HELLUP! We komen er echt niet uit. We denken nu aan namen als: Fabe - Abel of Meas maar het is het allemaal net niet. Dus suggesties zijn welkom!
Tobias en Jonathan Tobias en Jochem Tobias en Thijmen Tobias en Jonas Tobias en Aron Tobias en Pepijn Tobias en Joppe Tobias en Casper Tobias en Floris Tobias en Florian Tobias en Jonne Tobias en Jurre Tobias en Jannick Tobias en Valentijn Tobias en Olivier
Hallo Chocoladekoekje, Bedankt voor je suggesties. Uit je lijstje vind ik leuk: - Jonas (maar ik twijfel aan twee keer -AS aan het einde) - Olivier (maar manlief heeft deze al van het lijstje afgehaald). De andere namen zijn helaas niet wat ik zoek.
Ik zal nog eens een poging wagen Tobias en Nathan Tobias en Micha Tobias en Joël Tobias en Justus Tobias en Jorian Tobias en Siebe Tobias en Gideon Tobias en Wessel Tobias en Mathijs Tobias en Jorrit Tobias en Jurre Tobias en Naud Tobias en Jelte Tobias en Wiebe Tobias en Machiel
He Thanx! Onze favoriet staat er ook tussen! Mathijs.. maar helaas staat dat echt voor geen meter bij onze achternaam. Dat is namelijk onze achternaam! Zo jammer he! Ik vind nog leuk: Nathan en Siebe
Hmm, dat zou ik inderdaad niet voor Mathijs gaan, jammer! Mijn inspiratie is voor nu even op, maar 'k zal even verder denken voor je!
Hier mijn inspi: Alexander Fabian Benjamin Alain Aaron Adrian Etiënne Christian Florian Gabriël Julian Luciën Ralph Robert Sebastian/ Sebastiaan/Sebastien/Sébastien (LOL zoveel opties.. een favoriet van mij!!) Vico Misschien zit hier iets tussen! SucceS!!
Joris David Jonah Joas Boris Aron Noud Wessel Noah Merijn Casper ik vind van jouw lijstje trouwens Abel echt heel erg leuk!!
Ik denk meteen: Lukas! (Of Lucas) (Dat is dan wel 2 x -as, maar ik vind dat eigenlijk heel goed kunnen)
Bedankt meiden! Ik zie genoeg leuke namen, maar de winnaar zit er nog niet tussen. Wel veel leuke namen die ik op mijn lijsjte heb staan, maar ja.. mannen he! Boris - Joas - Bastiaan en Merijn staan op mijn lijstje. Maar manlief wil echt niet mee in het verhaal helaas. Ja Abel ik ook wel leuk he! Maar als ik het zie staan in tekst, dan lees ik vaak Abdel of ben ik de enige die het zo leest?
hahaha, ik moet eigenlijk heel hard lachen om abdel. (sorry) zo heb ik het echt nog nooit gelezen. ik spreek abel ook uit als aabul (zoiets) en abdel als apdèl, dus het is echt nog nooit bij me opgekomen. maar wat vind manlief dan mooie namen?
He Ellaa Ja ik ben soms een rare. Maar ik bedoel niet de uitspraak, die is inderdaad anders. Maar als ik het op papier ziet staan.. dan lees ik dat automatisch. Maar goed dat zal zeker aan mij kunnen liggen. HAHAHA Manlief kan wel leven met Abel en Maes vind hij ook wel oke. Maar waar hij eigenlijk van houdt zijn dubbele hockeynamen. Nou... dat komt er in ieder geval bij mij niet in
nog wat opties: Jurjaan/Jurriaan Jurian/Jorian Laurens Jurre Thijmen Fabian (lijkt misschien wel iets teveel op Tobias) Yorick Justus Victor Simon/Siem Timo
Als hij van dubbele namen houdt, kan je misschien opzoek naar namen als Jurrian, Florian, Jorian, enz. Is een enkele naam, maar klinkt toch een klein beetje dubbel
je hebt heel veel namen op je lijstje staan die wij ook hadden, misschien dus een beetje de zelfde smaak, dus, wat dacht je van Rein?