Gezien dit mn eerste is; nog ff een vraagje Ik heb al dagen een erge druk op mn kruis, mn benen doen moeilijk mee, kan moeilijk lopen, heb steken in mn kruis, pijnlijke vagina. Kindje lag al vast in mn bekken zei de gyn. Kan dit gewegen van het kindje zijn of zijn dit voortekenen voor een begin? Wederom bedankt!!!!!!!
Ik weet niet hoever je bent maar ik neem aan dat je op je inde loopt. Ik heb hier zelf nooit last van gehad maar dit kan weken aanhouden. Als het kindje eenmaal ingedaalt is kan het voelen alsof je met een ananas tussen je benen loopt. Er staat nu gewoon overal veel druk op. Vervelend gevoel maar wel een goed teken.
Het kan te maken hebben met de druk op je schaambeen. Ik heb hier al een week of 10 last van, dit heeft te maken met de verweking van het schaambeen. Mijn kindje is nog niet ingedaald dus daar komt het niet van. Bij de 1e zwangerschap had ik dat ook, het gevoel alsof er iemand keihard in je kruis getrapt heeft. Straalt inderdaad ook door naar je benen. Maar het zegt niks over dat je al begonnen bent!
hee tantan ja dat gevoel wat jij omschrijft dat ken ik ook daar heb ik ook last van (niet altijd gelukkig) dat is echt wel een vervelend pijnlijk gevoel. maar zegt idd nog niets, gelukkig maar voor mij want zou anders wel Erg vroeg zijn!
Ik heb ook al een tijdje last van mn schaambeen, maar ik heb hoogstwaarschijnlijk dan ook een flinke bekkeninstabiliteit... Wel aangeven bij je vk/gyn en niet meer met je benen gekruisd!