Ik zal me even netjes voorstellen. Mijn naam is Katerina en ik ben al 25 lentjes oud. Als sinds mijn 15de heb ik altijd een sterk kinderwens gehad. Soms zo erg dat ik echt gek van kon worden. Ik droomde constant hierover. Het ergste is dat al mijn vriendinnen al of getrouwd of samenwonend een kindje hebben, sommige zelfs al 2. Dit maakt het voor me nog erger. Ik had me voorgenomen dat ik zekers voor mijn 24ste een kindje zou willen hebben. Maar aangezien de partners die ik had geen kinderwens hadden is er niets van gekomen. Op dat moment zit ik te denken om een BAM moeder te worden. Dit ook omdat dat gevoel die ik al vanaf mijn 15de heb nog niet weg is en is zelf nog sterk toegenomen. Ik ben me overal aan het informeren en rondkijken. En zo ben ik ook hier terechtgekomen. Een forum vol van informatie. Dus had ik me aangemeld. Indien er vragen zijn dan beantwoord ik ze zonder enig probleem. Groeten, Katerina
hallo katerina, welkom hier! ik snap dat sterke gevoel van je heel goed. ik hoop dat je kinderwens snel mag uitkomen! rachel