Goedemiddag, ook ik ben nieuw hier! Ik ben Tessa. Ik woon 2,5 jaar samen met mijn vriend. In het voorjaar (ongeveer) willen we proberen zwanger te worden, op het moment slik ik de pil nog, vanaf januari/febr wil ik stoppen met de pil. Ik zou het liefst vandaag nog stoppen, maar voor begin april hebben een reis naar Mexico geboekt en lijkt ons niet handig als ik wel snel zwanger ben en dan misschien misselijk (oid) op reis ga.. Zijn er mensen die in een soortgelijke situatie zitten? Of dit eens eerder hebben meegemaakt? Groetjes Tezz[/i]
hee! Wat leuk! wij zitten met dezelfde planning maar wachten tot maart/april omdat wy in augustus naar frankrijk gaan Leuk Leuk! (K)[/b]
Welkom hier! Leuk dat je begin 2009 gaat stoppen, ik ook! Tenminste, ik ben al gestopt met de pil, maar in 2009 gaan we voor het echie! Bij Zwanger worden - clubs zitten we met nog een paar meiden die er in 2009 voor gaan, misschien leuk om ook mee te kletsen? En honeyy jij misschien ook? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=