En nou gaan die rotkilo's er echt af!!!!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Snoopy1979, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi!

Gezien de crash open ik maar even een nieuw topic, want volgens mij is de oude weg. Ik hoop dat iedereen het weer kan vinden!

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Gevonden!!!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh, ik zie dat ie weer open is :). Het oude topic is volgens mij weg, is pas in september gestart geloof ik. Ik hoop dat iedereen het weer kan vinden! Ik ga anders wel even pb-tjes sturen naar de mensen die ik me nog kan herinneren.

Hier gaat het goed! Ik had gisteren zo'n zin in chocola en we hebben nog wat liggen, maar ik heb het niet gedaan!!! Straks boodschappen doen, hoop dat ik me kan inhouden, of in ieder geval niet meteen alles ga opeten ;). Ik voel trouwens echt dat mijn buik al dunner wordt (dat was/is echt ernstig, na Eva viel het wel mee, na Lisa niet...). Gisteren weer veel gelopen, ik wilde naar de huisarts lopen, maar na 10 minuten kwam ik erachter dat ik de pomp van Lisa was vergeten... dus terug en toch maar snel met de de auto. Vervolgens met de kinderwagen naar de speeltuin en naar huis gelopen. En de auto staat nu dus nog steeds bij de huisarts ;). Dus ik ga zometeen Lisa lopend naar het kdv brengen en vervolgen nog 10 minuten lopen naar de huisarts en dus m'n auto ophalen. Dus aan een half uurtje bewegen kom ik vandaag wel :). Vanavond nog even boksen op de wii en dan morgen weer hardlopen.

Ik was dus bij de huisarts geweest voor m'n hiel, waarschijnlijk is de pees eronder overbelast/verkeerd belast. Maar bewegen is juist goed, met goede schoenen en op de goede manier. Maandag even een afspraak maken met een podotherapeut om ernaar te laten kijken en evt. een zooltje. Maar het gaat gelukkig wel aardig nu.

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks voor je uitnoding!!

Dit is het huidige lijstje:

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

jaaaaaaaaaaa daar was ik weer!

Met goed en slecht nieuws haha......Ik heb dinsdag een test gedaan diie was negatief (vind je het gek zo vroeg haha) wel stond er een licht wit/grijs streepje. indrooglijn denk ik, vanmorgen weer getest en nu kon je hem echt zien zonder te turen. hij was ook rozig van kleur. Dussssssss ik kan zwanger zijn! bij me me meisje had ik 1 week voor me nod ook al een licht rose streepje. Dus zit hier helemaal in de zenuwen hahaa.....zou het super vinden als het echt raak is, aan de andere kant ik heb net een baan zou me baas leuk vinden. daar zie ik dus wel tegenop, en hoe het allemaal gaat lopen. Zie ineens allemaal beren op de weg ;( maar goed nog even afwachten tot zondag/maandag dan test ik weer en dan moet ie duidelijker zijn als ik echt zwanger ben!

slechte nieuws is dat ik dan niet meer mag lijnen. maar blijf dan wel gezellig meekletsen want ik wil dan wel echt de gezonde toer op en niet teveel snaaien.

hou jullie op de hoogte en zet hem op dames jullie kunnen het!

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Leuk dat je er weer bent! Ik zie net pas dat Alana niet zoveel scheelt met Lisa, Lisa is 1,5 week ouder. Mooi meisje trouwens!

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb pb-tjes gestuurd naar shaddixxx, bloemiste, smalville, pruts27, lieselot84, luca79 en cola. De rest van het lijstje schreef niet meer echt actief mee toch? Als ik het mis heb moeten die nog even een pb-tje krijgen ;)

8. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks, ik had het inderdaad al gezien :D Leuk he? Alana is van 5 april, dus het scheelt inderdaad erg weinig :D Ik spam meteen even een foto ;)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Voorzichtig gefeliciteerd dan maar! Ik ben ook altijd van het vroege testen geweest en als ik zwanger was stond er inderdaad ook een licht lijntje (matcare). Ik geloof dat ik bij m'n miskraam met 3 weken en 4 dagen duidelijk positief testte.

En die beren moet je straks gewoon wegjagen ;)

Slim om hier mee te blijven kletsen dan, want als je weer helemaal los gaat kan je over 9 maanden 10 kilo extra eraf lijnen...

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ah wat een schatje! Ik moet m'n banner nog een keer aanpassen, zijn een beetje oude foto's. Maar dan moet ik de harde schijf hebben waar de foto's op staan, zo'n gedoe ;)

11. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Gevonden, dank voor de pb! :)

Later meer, het is spitsuur met de twee beebs :)

12. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    jm, alvast voorzichtig gefeliciteerd van deze kant :D

13. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    @Snoopy, bedankt voor je pb
    @JM een beetje gefeliciteerd alvast. uitgebreide felicitaties volgen uiteraard als je uitslag duidelijk positief is :p

@mezelf: gisterenavond 2 regels bonbonbloc met nootjes gegeten. och och wat een genot zeg! côte d'or is without a doubt nog steeds mijn favoriet :D
    Voor de rest denk ik dat mijn porties nog te groot zijn :( misschien is het het beste dat ik even mijn bord op de keukenweegschaal ga zetten..

14. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Hallo iedereen!

Ik wil graag met jullie meekletsen als dat mag!
    Ik ben sinds maandag begonnen in het eerste boek van SB.
    Ik geef er wel m'n eigen draai aan bij sommige dingen.
    Ik ben sinds maandag 1,5 kilo kwijt.

Ik zal me even kort voorstellen.
    Ik ben Monique, 29 jaar en ben mama van Sarah (4 jaar) en Kevin (bijna 2 jaar). Ik ben begonnen met 87,5 kilo. Mijn eerste streefgewicht is 70 kilo en daarna wil ik naar de 65 kilo.
    Het gaat erg goed, ik let op wat ik eet en ik snaai 's avonds niet meer! Eergister zat manlief naast me toastjes met brie te eten en ik heb er niks van gehad! Ik hou de zaterdag aan dat ik iets mag zondigen. Zo hou ik het wel vol.

15. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom Momisake!

Dit is het nieuwe lijstje:

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hm, druk op een knop, zit ik opeens in een ander topic en is m'n tekst weg. Komt ie weer :)

Ik heb toch chocola gekocht.... maar ik heb net 3 blokjes op en een reepje yoghurt-chocolade en daar ga ik het hopelijk bij laten! Maar ik heb het er een beetje moeilijk mee, dus vandaar dat ik hier schrijf ;). Ik wil straks natuurlijk trots kunnen zeggen dat ik verder niet meer gesnoept heb :D

Luca, leuk je onderschrift (gedichtje)! Moest er wel om lachen. En best druk lijkt me dat, een tweeling, maar ook wel heel leuk. Als Eva met leeftijdsgenootjes zo leuk aan het spelen is denk ik vaak, hadden we er maar 2 van die leeftijd! Maar Eva en Lisa vinden elkaar helemaal leuk, dus dat komt best goed denk ik. Ze spelen nu zelfs al samen (op Eva's manier ;)) en ze zijn dan altijd erg blij (hm, zijn ze eigenlijk altijd wel :)). Laatst wilde Eva dat ik naar beneden ging (ik moest koken en wilde de kinderen dus meenemen naar beneden), maar ze wilde boven met Lisa blijven spelen. Dus ik koken met de babyfoon naast me en om de paar minuten even gluren. Ik vond het zo schattig, zo klein en dan al alleen met z'n tweetjes spelen.
    Oh oeps, ik ga een beetje off topic geloof ik, het valt wel op zeker dat ik alleen thuis zit en niemand heb om tegen te praten ;)

Lieselot, wat eet jij op een dag dan? Ik schep 's avonds altijd wel gewoon op geloof ik, maar ik ben niet zo heel dol op avondeten, dus ik eet daar niet snel teveel van.

Momisake, welkom! Fijn dat het al zo goed gaat, altijd fijn als de eerste kilo's eraf vliegen. Ben jij toevallig ook ongeveer 1.70? We wegen ongeveer hetzelfde en willen straks allebei 65 wegen :)

17. bloemiste

bloemiste Lid

14 dec 2009
    77
    0
    0
    bloemiste
    oosterwolde fr
    DAAR WAS IK AL!!! Hoooooiii!!

vanavond schrijf ik ff wat meer...

Gr suus

18. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Snoopy, ja :D ik ben 1.69m. Toevallig haha
    We hebben nu visite en de lekkere hapjes staan op tafel. Ik probeer mezelf tegen te houden. Ik pak straks wel een beetje Japanse mix :)

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    @snoopy: ik zet hieronder even wat een gemiddelde dag is:

ontbijt: koffie en wat cornflakes met melk of brinta ontbijt
    lunch: 4 sneetjes bruin brood met halvarine. daarop: kaas/ham/filet americain/kipfilet/... (geen slaatjes oid)
    avondeten: een goed bord vol
    tussendoor: 2 stukken fruit (meestal appel/banaan of peer)

soms heb ik op het werk nog honger en dan eet ik koekjes omdat mijn meegebrachte eten op is. de koekjes die zijn van het werk, die breng ik niet zelf mee. soms drink ik warme chocolademelk omdat dat wat zwaar op de maag ligt en ik dan geen honger meer heb. vanaf volgende week zal het werk ook fruit voorzien. ik hoop dat ik dan nog extra fruit kan eten als ik honger heb.

Ik heb deze zomer een paar keer een slaatje meegenomen naar het werk als lunch. Hierin zat: ijsbergsla, tomaat, komkommer, mais, hamblokjes, sjalotje. geen zetmeel (macaroni, aardappel of rijst) en geen dressing. Ik heb het gewogen: 500gr aan rauwkost. Anderhalf uur nadat ik het op had, had ik alweer honger :(

Vanavond heb ik bijv. basmatirijst met chinese wokgroenten en kip en curry woksaus gegeten en als toetje magere aardbei yoghurt. De portie avondeten was denk ik normaal, iig. kleiner dan anders (ik had iets te weinig gekookt). ik heb nu gewoon al honger :(

Dus... ik heb volgens mij een grote eetlust denk ik?

20. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    aanvulling: ik zat zelf al te denken aan bijv. volkoren macaroni, spaghetti en bijv. zilvervliesrijst, maar mijn vriend lust dat niet.

Deel Deze Pagina