Ik begrijp inderdaad dat er een last van je schouders valt als er een knoop is doorgehakt. Hopelijk is de relatie met je ouders goed, zodat ze je kunnen ondersteunen en bijstaan waar nodig. Ik hoop dat je daar de rust vindt om alles te verwerken en te laten bezinken. *ik hoop dat je dit niet raar/zweverig vindt, ik ben helaas niet zo goed in het verbaal bijstaan van iemand. Ik ben meer van het lichamelijke, een knuffel en zo * Wat leuk dat je weer voor een echo mag! Toen ik zwanger was van Tim zat ik telkens bloednerveus en met klotsende okseltjes in de wachtkamer
Jeetje pardijsvogel heftig allemaal hoor,maar gelukkig is deze keus even beter voor jullie!! Sterkte met alles meid!! Hier de 110 dicht in de buurt het gaat hier ook slecht!!
Paradijsvogel, wat een heftige tijd voor je! Ik wens je heel veel sterkte toe. Wel fijn dat je bij je ouders terecht kunt en dat je voor jezelf weet dat het de juiste keuze is. Doe maar lekker rustig aan met de tabel hoor, je hebt vast andere dingen aan je hoofd. Sterkte en een digitale knuffel!
Paradijsvogel jeetje wat een schrik. Maar goed als je jezelf er beter bij voelt dan is het ook maar beter! Je kunt het meid, zonder je vriend/man komen je kleintjes ook wel groot. Je bent een sterke meid dus komt helemaal goed!!!
Paradijsvogel, hoe is het? En hoe is het met het diëten gegaan deze week dames? Ik hoop goed!! Hier het best moeilijk gehad met streng zijn deze week. Ik weeg wat vaker dan een keer per week, maar eerder deze week kroop ik zelfs wat omhoog. Ik denk dat ik wat water vasthield of zo. Maar vandaag was ik toch weer afgevallen: 500 gram is er weer af, dus nu ben ik 79,9. Haha, toch net het gered om onder de 80 te komen
van mij stond het de afgelopen weken op een laag pitje. ik hoop mij te herpakken deze week en met kerst 78kg te wegen. dat is volgens mijn laatste weging 3 kg minder.
Paradijsvogel, jeetje dat is ook niet niks, uit elkaar, met een kleintje en nog een kleintje op komst. Maar zo te lezen is het wel een goede beslissing, lijkt me moeilijk hoor, ik zou het heel moeilijk vinden, maar hier wel een goede relatie, dan is het toch wat minder goed voor te stellen. Hoe was je echo vandaag??? Ik weeg 76,8, maar ben al een paar dagen niet lekker, vrijdag echt niet lekker en overgeven en nu nog steeds diarree. Dus ben vooral vocht kwijt geloof ik. Ik ben verder niet echt ziek, maar het rommelt behoorlijk van binnen en ik ben moe. Zal wel een licht buikgriepje zijn ofzo. Verder voel ik me wel prima. Verder gaat het met lijnen wel prima, nu helemaal natuurlijk, heb niet zoveel zin in eten. Het is alleen jammer dat ik nu niet kan sporten. Eerst maar even op krachten komen en dan weer lekker actief doen
Heb hier de 2e dag van de zoveelste poging er alweer opzitten. En het gaat nog steeds goed. Voel me goed en als ik zin heb in iets lekkers dan neem ik gewoon een bakje thee of ga ik wat in huis doen! Hoop dat ik het zo lekker vol ga houden en nu wel eens een keer echt kan afvallen!!
dames mag ik me bij jullie aansluiten? ik MOET echt afvallen.....ben de laatste 5 jaar zon 30 kilo aangekomen!! sinds ik samenwoon eten we gewoon wat we lekker vinden en vinden alles leuk en gezellig terwijl ik altijd zon 68 kilo woog en daarmee echt tevreden was....bij een lengte van 1.62 weeg ik nu 99 kilo bah bah bah, ik heb me er nooit toe kunnen zetten, maar vanaf morgen wil ik echt starten. iemand alvast wat tips?? en hoe gaat het bij jullie allemaal? groetjes dani
Leuk Dani. Niet dat je moet en wil afvallen maar dat je je hier aanmeld. Jij moet, net als mij, ook best veel kwijt dus. Ik doe het DMV calorieen tellen, en jij?
Welkom Dani! Ik ben met me 1.63 en 84 kilo ook te zwaar!! Ik moet er dus ook heel wat vanaf, ik woog voor me zwangerschappen net 50 kilo maar daar wil ik niet naar terug hoor als ik op 65 zit ben ik allang blij dus ik heb ook 19 kilo te gaan! Heel veel succes meid zet hem op!!
Meiden! Wat een goede topic. De feestdagen komen eraan ben al zwaarder geworden na de vakantie en wil graag die kilo's eraf hebben voordat het een keer raar is met een eventuele zwangerschap. Ik ben net ongesteld geworden het is wel (bruinverlies) maar dat zegt bij mij al snel dat ik ongi gaat worden dus dan zal dat het wel zo zijn. Ik ben vanavond echt flink tekeer gegaan en heb echt slecht gegeten. Ik wil graag afvallen (al een tijdje) maar het lukt niet. Misschien hier wel en is denk ik wat meer motiverend. Ik weeg 72.7 en mijn doel is 63. Maar ik vind dit nog zo ver weg dus wil ik tot nu toe graag de 67 halen. Verleden en tot aan mijn vakantie woog ik 68 en daarvoor 65 ik zou blij zijn als ik dat weer haal! Heel veel succes allemaal en we blijven elkaar steunen! Liefs xx
Nou me mannetje is van plan mee te gaan lijnen, hij zit sinds gister op fitniss en alleen met fitniss kom je er niet is hij nu achter haha. (alsof ie het nodig heeft want hij is niet dik en hij is ook al gespierd maar goed laat hem lekker haha) maar nu sta ik er dus niet alleen voor met lijnen, we gaan het samen doen. Dus heb nu goede hoop dat het gaat lukken met lijnen. Samen staan we sterker en nou zit hij niet lekker te snaaien en ik te lijnen!
@jongmoedertje Hahaha grappig! Goed dat ie erachter kwam. Trouwens wel fijner voor jou dat als hij niet snaait dan gaat het voor jou ook makkelijker!
ja een man zoals de mijne die alles kan eten en dat ook de hele dag door doet helpt niet echt ha ha ha