Haha Suus, welkom terug! Momisake, haha dacht ik al, grappig . Goed dat je van de lekkere hapjes af wil blijven, is het uiteindelijk ook helemaal gelukt? Ik heb net nog 2 blokje chocola op, maar meer niet gelukkig! Ben best trots op mezelf, normaal gesproken geef ik eraan toe. Lieselot, eigenlijk is er niet zoveel aan te merken op wat je eet. Kaas is wel vet en banaan heeft wel veel calorieën, maar in het totaalplaatje ziet het er volgens mij prima uit. Alleen die koekjes als je honger hebt, dat is natuurlijk niet zo goed . Kan je dan misschien iets van een evergreen meenemen ofzo? Is in ieder geval al een stukje beter. In fruit zit veel suiker, ik zou niet meer dan 3 stuks per dag nemen. Kan je die aardbei yoghurt (of andere zuivel) niet later op de avond nemen? Dus je avondeten en dan 2 uur later wat zuivel? Na een bord avondeten zit ik helemaal vol, ik vind het altijd wel lekker om een paar uur daarna nog wat te eten. Je kan ook het best wat je eet een beetje spreiden, zodat je lichaam telkens aan het werk blijft met verbranden. En ik zou een proberen te kijken wat er gebeurt als je bij honger niet meteen gaat eten. Kan best zijn dat je lichaam even moet wennen aan minder eten. En erbij gaan sporten, dan verbrandt je niet alleen calorieën op dat moment, maar je verbranding wordt ook sneller. Het lijkt me wel vervelend hoor, eet je eigenlijk heel goed, val je nog niet veel af, heel frustrerend lijkt me dat.
Hé daar ben ik weer! Donderdagavond met overwerk grote patat zonder saus en broodje kroket gegeten. Rest van de dag wel rekening mee gehouden, dus hopelijk niet teveel gegeten. Vanavond wel een beetje slecht gedaan. Zoute stokjes gegeten bij het tv kijken . @JM: Heel voorzichtig gefeliciteerd. Wij zijn ook voor een 2e bezig, maar gaan nou alweer ronde 7 in. @Paradijsvogel: Wat een mooie meid . @Momisake: Welkom. Ben hier ook net sinds afgelopen week, maar vind het erg gezellig. @Chocolade is vandaag wel erg populair. Niet teveel snoepen he dames, dan valt het volgende week weer zo tegen .
Pruts wat leuk dat jullie voor een 2e gaan! Ik ga morgen weer testen dan is het weer 48uur naar de vorige test. Hoop dat ie morgen echt duidelijk te zien is! Het is een beetje gissen waneer me NOD nou is, morgen, maandag of dinsdag. Maar goed 1 dezer dagen dus. Morgen een test als ie duidelijker is doe ik dinsdag nog een dan moet ie echt wel goed te zien zijn dus even spannend!!!! Als ie niet duidelijker word zal het wel niet zo zijn. Even spannend dus tot morgen......... Oeh chocola heb gister een grote milka reep met bisquit opgegeten heerlijk!!! Hoop dat de weegschaal maandag eindelijk eens liever voor me is!
Hi! Pruts, klinkt erg lekker die patat, goed dat je er rekening mee hebt gehouden! JM, zo'n hele reep chocola is natuurlijk niet goed . Ik hoop wel voor je dat het maandag meevalt. En dat je ook echt zwanger bent natuurlijk! Ik zou op zich ook wel 3 of 4 kindjes willen, maar ik vind het zo ook wel prima denk ik en nog een beetje relaxed . Daarbij ben ik erg bang aangelegd en bang om een niet gezond kindje te krijgen. De zorgen die we nu met Lisa hebben vind ik al erg genoeg (en zij heeft er eigenlijk geen last van, het is meer dat ik er mee zit soms). Hier gaat het goed, wel wat chocola gegeten vandaag, maar wel gedoseerd en ik heb me weer weten in te houden (4 blokjes en een yoghurt-chocolade reepje) en een speculaasje op. Maar ook weer ruim 20 minuten hardgelopen en verder gewoon netjes gegeten. Vanochtend woog ik zelfs onder de 85 dus dat gaat goed! Vandaag m'n spijkerbroek aan gedaan die net gewassen was en meestal zit ie dan erg strak, maar nu dus niet. En ik zie duidelijk dat m'n buik steeds platter wordt. Hoe gaat het met de rest???
@paradijsvogel (en iedereen eigenlijk ) voor het lijstje: mijn gewicht is nu 81.5kg. dus ik ben (denk ik) 0.7 kg afgevallen afgelopen week.
Met de afgelopen 8 dagen 4 keer eten in een restaurant, had ik gister een baaldag en heb nibbits gegeten 's avonds Ik denk dat ik deze week niet ben afgevallen. Pffff, volgende week weer even 'de heilige geest' terug vinden! Oh, ik word over een maand of 8 tante
JM, wanneer doe je weer een test? Voorzichtige gefeliciteerd in ieder geval Lieselot: fijn dat de weegschaal weer lager staat Oeps, huilende gup, hij is net wakker. Ff troosten!
pff voel me een beetje rot. Dinsdag getest zag ik een heel vaag streepje. Vrijdag was er echt een rosig streepje die je zo kon zien. Vanmorgen weer getest en nu zag ik weer zo vaag streepje als dinsdag. of ik ben zwanger en het gaat niet goed, of ik heb het verkeerd gedaan? ik weet het niet hoor voel me best rot. Had verwacht dat ie vandaag wel veel duidelijker zou zijn, maar heb me schijnbaar vergist. Morgen is me NOD als ik dan echt nog niet ongi ben dan doe ik dinsdag wel weer een test hopelijk valt er dan wel echt wat te zien!! Anders is het helaas dus niet zo.... Snoopy ik herken het wel hoor. Ik ben ook heel bang aangelegd. Ik heb 3 gezonde kinderen en eigenlijk durf ik niet eens voor een 4e kindje. ben veel te bang dat ik te veel vraag. Dat er wat mis zal gaan met het kindje of zelfs met mij. Maar ja omdat wij het laatst hebben gedaan echt voor de eisprong en ik allemaal kwaaltjes had dacht ik echt dat ik zwanger was, nu twijfel ik daar heel erg aan door de test. Als ik niet zwanger ben weet ik ook niet of ik wel door durf te gaan voor een 4e. aan de andere kant er zijn miljoenen vrouwen die per dag bevallen, zwanger raken of wat ook maar. En we zetten dan misschien wel gezonde kids op de wereld maar de garantie dat ze hun hele leven gezond zullen blijven hebben we ook niet. We moeten er niet aan denken maar ze kunnen ook zo ineens wat krijgen, dus ja aan de andere kant denk ik dan, we leven maar 1x waarom in angst leven? Maar ik snap je wel hoor meis, de angst zit er bij mij ook in en dan heb ik nog niet eens een kindje met iets....
JM, vaag hoor, hopelijk ben je wel zwanger. En het is inderdaad zo dat je geen garantie krijgt of je kinderen gezond blijven, maar toch voelt het voor mij anders, omdat een nieuw kindje het in de buik eerst goed moet blijven doen, dan de bevalling en dan pas de fase waar onze andere kinderen nu in zitten. Mijn nichtje heeft een kindje tijdens haar zwangerschap verloren (37 weken) en Eva heeft tijdens de bevalling vastgezeten. Nu heeft mijn nichtje ook wel 4 gezonde kinderen nu en Lisa is er zo uitgefloept, maar het blijft toch een angst van mij. Luca, gefeliciteerd! Ik word ook weer tante, rond 11 mei, mijn schoonzusje is zwanger, ik vind het wel weer erg leuk. Lieselot, 0.7 kilo afgevallen, goed hoor! Ik ben benieuwd wat iedereen morgen weegt! Hier gaat het nog steeds erg goed, ik kan me echt goed inhouden, snoep maar een heel klein beetje, ben best een beetje trots op mezelf . Vandaag een drukke dag gehad gewoon thuis en in de wijk (even naar een speeltuintje geweest). Maar Lisa tijgert steeds verder, dus die moet ik nu goed in de gaten houden. Ze gaat het liefst naar buiten (tijgert dan gewoon een drempel van 10cm over , gaat niet altijd even goed, maar het is een bikkel ) dus ik moet uitkijken dat ze geen onkruid (oeps...) of gras opeet. Verder slaapt ze overdag niet zoveel, heeft ze helemaal geen tijd voor . Het is wel druk maar ik geniet er volop van!
Goedemorgen! Mijn gewicht vandaag is 84.7! Was iets meer maar moest nog kolven . Ik sta al wel een paar dagen stil, dus hopelijk gaat er binnenkort weer iets af. Maar goed, ik mag niet klagen met 3,9 kilo eraf in 2 weken
Hier ook niet Bloemiste Heb net tegen manlief gezegd dat ik niet meer mee doe met zijn kookcapriolen. Ik koppel mijn eten even los daarvan, want hoewel ik die etentjes niet kan vermijden in de toekomst, hoeft hij er niet allerlei rundervinken in mosterd met extra spek en aardappelschijfjes tegenaan te gooien zoals gister... Was wel lekker Hopen op beter nieuws komende week. Ik blijf dus ff steken op mijn gewicht van vorige week. Buh...
@ Snoopy, bedankt voor berichtje, had druk weekend gehad en nog geen tijd gehad om te gaan zoeken, super van je. Door alle stress, van weinig slapen, kleinste heeft middenoorontsteking en 3 nachten van maar 1.5 uur. Zaterdag verjaardag van mijn gevierd. Ik had vrijdag 4 hartige taarten (met bladerdeeg) en chocotaart met kersen, vanille cupcakes met koffiecreme en banana cupcakes gebakken.... 9en natuurlijk van gegeten) En dan evengoed (durfde eigenlijk niet te wegen vanochtend) 83.3
@JM en en en??? mag het zou zijn?? ik ben super benieuwd... ik heb zoiets een streepje is een streepje hoe vaag die ook mag zijn.. ik hoop het voor je meid... mijn duimen draaien overuren... @IEDEREEN!! geef je lengte even door... staat wat leuker op het lijstje... nou aangzien het vorige topic weg is.. begin ik overnieuw... snooppy vroeg volgens mij of we ons allemaal wilden voorstellen.. nou ik ben suzanne aka bloemiste ik woon al 4 jaar samen met danny... ik ben 21 jaar en danny is 36... jaa groot leeftijdsverschil.. maar we vullen elkaar goed aan! haha,, we wonen in oosterwolde dat ligt in friesland daar bij appelscha!! ik doe de bloemiste opleiding vandaar dus me naam.. ik ben zo goed als klaar!! ik loop stage in wijnjewoude bij wilma... Bloemen & Kadohuis Wilma ik werk daar ook...deze kerst ga ik daar een kerstshow neer zetten... danny werkt als lasser.. dannyu heeft een hele tijd geen baan gehad maar heeft nu weer tijdelijk werk.... hij heeft het er erg naar zijn zin.. we hebben ook nog 2 katten frummel en saartje frummel is een rode kater die geholpen is en is bijna 2 jaar saartje is een lapjes poes van 3,5 maand.. ze is echt een boefje!! als ik vrij ben vind ik het geerlijk lkkr bank te hangen en filmpje te kijken met me vriend... of lekker het bos in.. binnen kort ga ik waarschijnlijk weer western (paard) rijden.. dit heb ik altijd met veel liefde gedaan maar is een beeetje verwaterd sinds ik samen met danny was... ik wil graag mijn kilo's eraf hebben omdat ik PCOS heb.. F R E Y A en PCOS of PMS (Pre Menstrueel Syndroom)? | Circadian daar kun je lezen wat het inhoudt heb jke vragen PB me dan... danny en ik zijn al 2,5 jaar bezig... eerst naar de gyn geweest en aan medicijnen begonnen maar die werkten niet goed doordat ik te vel gewicht had.. je hebt 50 mg 100 mg en 150 mg.. aan 50 had ik niet genoeg en 100 te veel.. hierdoor kreeg ik eitjes ter grotte cherrytomaat... dus afgesproken dat zodra ik 95 kilo was ik terug kwam bij hem... dus vandaar de kilo's moeten eraf... anders zullen we misschien nooit zwanger worden... hoe ik dit ga doen?? gewoon niet snaaien... ik hou ontzettend van lkkr eten... en dat is mijn valkuil... donderdag naar de dieetiste... ik hoop dat zij mij kan helpen.. en weer sporten want ik doe er nu niks aan... nou iederen klim achter je toetsenbord en laat van je horen... altijd leuk verhalen te lzen van een ander... Grtz en xx suus!
Hallo, ik ben Lieselot, 26 jaar en woon in Zwolle samen met mijn vriend. Wij hebben samen een hond Bruno 4 jaar. Ik ben van oorsprong Belgische en woon al bijna 5 jaar in Nederland. Mijn vriend en ik kennen elkaar 9 jaar. Ik werk 28 uur per week als administratief/financieel medewerker. Sinds kort heb ik er te taak van Coach interne en externe communicatie bijgekregen. Ik ben ook bezig met verschillende projecten. In het weekend doen we dingen met de hele familie. Bijvoorbeeld gaan wandelen in het bos, afspreken met vrienden, etc. Ik kijk graag tv en ben graag bezig op de computer. Ik heb een bloody hekel aan sporten Voor ik zwanger was van Tim heb ik een bbz gehad waarbij mijn linker eileider operatief is verwijderd. Ik ben vrij snel daarna zwanger geworden van Tim. Ik hoop dat mijn vriend binnen een jaar of zoiets net zo graag nog een kindje wil krijgen als ik. Momenteel wil hij dit helaas niet Ik neem deel in dit forum om mijn laatste zwangerschapskilo's kwijt te raken, het liefste meer. 75kg is het gewicht dat ik had voor mijn zwangerschap, en mijn tussentijds goal. Daarna laat ik hem veranderen in 65kg. Ik heb het idee dat mijn lichaam dusdanig hormonaal veranderd is dat de kilo's er niet meer makkelijk af willen (zonder sport). Het zal dus een tijdje duren, maar dat geeft niet. Ik ben ook niet op 'dieet', ik probeer mij een gezonde levensstijl en eetgewoonten aan te meten. Eind oktober is er Zwolle Cullinair, mijn hoogtepunt van elk jaar. Ik hoop dit op voorhand en nadien te compenseren met nog beter op mijn eten te letten. Ik wens jullie veel schrijfgenot hier, en... zet 'm op he dames Lieve groeten, Lieselot Foei wat een lap tekst
Hoi meiden, even voorstellen dan Ik ben Smalletje, en ben mama van 2 lieve meiden. M. 3.5 jaar en L 1.5 jaar (tussen M & L een vroege mk gehad met 6wk5) ben gelukkig getrouwd met Smallman, in nov. alweer 5 jaar. We wonen in Noord Holland in een rijtjeshuis met 3 katjes. Verder heb ik wat overtollige kg... door zwangerschap en door lekekr eten. Ja eten is echt een hobby van me. En nu net een nieuwe hobby: cupcakes maken, niet echt verstandig maar zo leuk om te doen. Mijn lengte 1.65 en er mag zeker wel 10 kg zodat ik in de buurt kom van gezond gewicht. Sporten zit er voor mij niet in, ik heb Fibromyalgie, en weinig tijd. verder heb ik ook een trage schildklier, dus verbranding zit ook niet echt mee. Maar ik merk nu door iets koolhydraat arm te eten, dat er toch ietsje van af gaat. Nu door zetten. Zet hem op meiden @ Luca, gelukkig niets erbij, het belnagrijkste. Klinkt ook wel erg lekker dat eten @ Paradijsvogel, vandaag gewogen? hebben jullie dat ook, dat je van het woord dieet al honger krijgt?
Hallo meiden! Ik ben Jennifer 25 jaar oud. Mama van Alana (6 maanden oud) en samenwonend met de papa van Alana Wij wonen in Noord-Holland (Hoorn). Op het moment heb ik nog geen baan. Mijn vorige contract is in mijn zwangerschapsverlof afgelopen (en dus niet verlengt). Dus ik ben al een tijdje op zoek. Ik heb gestudeerd voor secretaresse, directiesecretaresse/managementassistent en wil graag 24-30 uur werken. Ik ben mei 2008 gestopt met de pil en was vrij snel hierna al zwanger. Helaas heb ik toen met 7,5 week een miskraam gehad. Pas in mei 2009 was ik weer zwanger, toen heb ik met 11,5 week een miskraam gehad. Pas de 3e zwangerschap heb ik mogen voldragen en daar is Alana dus uit geboren Ik ga jullie een geheimpje verklappen, maar zou het fijn vinden als jullie het verder stil willen houden. Ik heb vrijdag voor de zekerheid een zwangerschapstestje gedaan... en ik ben zwanger! Niet echt gepland, maar zeker niet ongewenst. Ik wilde het eerst nog niet vertellen, maar aangezien in alleen maar aankom ipv afval op het moment zet ik het hier toch maar even neer Verder weet ik niet zoveel over mezelf te melden Oh ja, nog 1 leuk weetje. Mijn nickname is paradijsvogel, omdat ik een paradijsvogel tattoo heb Zo nu nog even reageren Smallville, Ik heb nog niet gewogen... Ik zal het morgen proberen (als ik het niet vergeet ) En ja, ook ik krijg honger van het woord dieet Meestal ben ik als ik zeg op dieet te gaan juist erg op eten gefocust, waardoor ik alleen maar meer honger krijg.... :x Leuk om jullie verhaaltjes te lezen!!!