Pruts, ik lees over jouw beestenboel (leuk! ) en bedenk dat ik niet eens verteld heb over ons 5e gezinslid: een cavalier king charles hondje van 3 jaar Snoopy, ja stom he, dat er dan plots veel vanaf is en dan weer niets! Ik denk dat dat ook te maken heeft met water vast houden. Al dan niet door meer zout te hebben gegeten en dus zie je niet dat er ver vanaf is, of je hebt net waterafvoerend voedsel gegeten de avond vantevoren. Zoals veel fruit, of knoflook. Ik heb gister veel knoflook gegeten en was vanmorgen dus spontaan weer een halve kilo lichter. Ach, als er maar een mooie dalende lijn is over de komende maanden toch
Het gaat inderdaad om dat de lijn dalend is . Maar je verklaring klinkt wel logisch, zal het eens in de gaten houden. Zal ik morgen wel meer wegen, heb vette zoute rookworst op . En ik heb een mirena, geen idee hoe het dan werkt, volgens mij heeft dat geen invloed (heb geen cyclus)
Hier ook een Mirena. Zover mij bekend heb je veelal met Mirena wel een cyclus, en dus regelmatig ook een eisprong. Je bemerkt de cyclus alleen minder tot niet, omdat je baarmoederslijmvlies onder invloed van de plaatselijke hormonen niet/nauwelijks wordt opgebouwd. Je hebt met Mirena ook maar 1/50e tot 1/100e van de hoeveelheid hormonen in je bloed. Met de (prik)pil heb je echt je cyclus stil gelegd. Aldus wat ik van de gyn. en internet heb begrepen . Zit nu aan mijn 4e Mirena en ben groot fan Ik merkte na mijn etentjes altijd dat het een dag later toch minder goed ging op de weegschaal. En dat waren ook zoutere maaltijden.
Aha zo dus, wist ik eigenlijk niet echt... maar ik zal nog wel geen eisprong hebben (bv) en daarna is het maar afwachten (ex pco-er). Maar goed, maakt voor ons niet meer uit. Ik heb wel moeite soms met de vorm van anticonceptie (dat er soms wel bevruchting kan optreden), maar het is voor mij eigenlijk de enige optie.
nou vanmorgen weer getest en hij was echt duidelijk negatief weer. dus ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben. Even balen maar daar komen we vast wel weer overheen. Wel heb ik er nog 1 liggen en die bewaar ik voor maandag voor de zekerheid. Dan is het een week na me Nod. Dan even voor de zekerheid testen als ik nog niet ongi ben. Maar ik hoop op dit moment dat me ongi maar snel door mag breken weet ik ook weer waar ik aan toe ben! Voor nu ga ik gewoon lekker bezig met afvallen! al zal het van het weekend niet makkelijk worden omdat ik dan me verjaardag vier. Maandag jarig hihi.....
Jee wat balen. Hoop toch stiekem voor je dat de testen niet goed zijn. Voor het lijstje: vanmorgen woog ik 71.6 kg. Joepie weer 600 gr eraf. Nu totaal 2.2 kg kwijt in ruim 3 weken . De 70 kg komt in zicht. Heb mezelf lekker beloond met een paar mooie slim fit broeken en nieuwe laarzen voor de winter .
Ik hoop het stiekem ook, misschien wel een week naar me NOD pas genoeg hcg in het lichaam. Maar ik hou toch in me achterhoofd dat het niet zo is. We zien wel. Als ik maandag nog niet ongi ben en negatief test dan weet zal ik ook echt wel niet zwanger zijn en dan hoop ik dat me rode duivels eens een keer aanzetten! Netjes meis!! mooi volhouden zo!
mijn gewicht was maandag 83,3 dus 700 gram afgevallen voor het lijstje haha........ dank je paradijsvogel voor je knuffel!!
zo NU op naar de dieetist!!! hopelijk kan ze mij helpen...ik heb niks gegeten voor het geval ik op de weegschaal moet !!! AAAHHHHH!!!! x suus
Ben benieuwd Bloemiste! JM, nou, iig toch wat grammen eraf Rot als de test neg. blijft, maar wie weet, komende maand. Hier: de laatste dagen goed bezig, maar pfff... heb zin in lekker eten vandaag! Ga zo maar eens een gezonde lunch uitkiezen.
pff ik voel me verrot vandaag. ben echt misselijk en helemaal geen zin in eten. Morgen hou ik me verjaardag want maandag ben ik jarig alweer 25 jaartjes jong whahah......Moet op me verjaardag er ook nog eens vroeg uit pff moet om 7.00uur werken dus moet half 6 me bed al uit........Waar ben ik aan begonnen hahah........ Hoe was het bij de dietiste??
Hallo allemaal! Al sinds de crash niks meer laten horen druk druk druk Mijn gewicht is nu 62.0 sta als t nog is nog opde lijst haha Ik kom vanaf maandag weer meekletsen hopelijk iets minder druk vanaf dan... Succes allemaal verder !!!!
Dag dames, Vandaag weer goed bezig geweest. Vanmorgen gestart met hardlopen. Voor de mannen tussen de middag poffertjes gebakken en zelf een boterham gegeten. Gisteren met de mannen gezwommen en naar de Mc geweest. Hun lekker aan de patatjes met hamburgers en ik aan de salade. Morgen verjaardag en ik heb me voorgenomen geen gebak te nemen. We gaan wel 's avonds uit eten met zwager en schoonzus. Heb dan echt geen zin om alleen maar salade te eten, dus neem wel wat lekkers . Gisteren nog even op ziekenbezoek geweest bij een oud-collega van mijn man. Met de scouting, hij is leidinggevende, is hij met het uitproberen van een kabelbaan uit de boom gevallen. De rug op twee plaatsen gebroken en een zware hersenschudding. Gelukkig kan hij zijn benen gebruiken, maar hij is wel verlamd in zijn schaamstreek en anus. Hopelijk komt dat met revalidatie nog goed, maar ze denken van niet. Gelukkig kan hij lopen, maar voor een jongen van 24 is het toch prettig als je zelf kunt plassen en poepen, laat staan seks te hebben of in de toekomst kinderen . @bloemiste: Nog goede tips gekregen van de dieetist? @jm: Alvast van harte gefeliciteerd. Tjonge wat voel ik mij oud met je 25 jaartjes. Ik kon me dit jaar aansluiten bij de 30-ers .