Goeie avond dames Ik heb vanavond lekker pannekoeken gegeten in het weekend dan neem ik eens iets lekkers. Tijdens de week probeer ik mij aan mijn hoeveelheden te houden. JM jammer dat je test uiteindelijk definitief negatief is. Gelukkig zijn jullie positief ingesteld. Heel veel succes (en plezier ) met het kindje-maken project
hmmmm, moet weer wat disciplini inbouwen, zo moeilijk. kon me van de week niet beheersen helaas gewicht 84.1
pff nou ik kom ook weer met een dikke schaamhoofd om het hoekje. Voor de lijst even mijn gewicht was in week 5 82,7 en nu week 6 helaas weer 83,7 pffffff waar blijft mijn discipline zeg!! Maar goed sonja bakker ligt op tafel straks boodschappen halen. Dus vanaf vandaag is het weer sonja bakker. En nu ga ik het volhouden ook!!!!!!!!!! (hoop ik)
Even snel: vanochtend 81,7. Heb 2 baaldagen gehad en toen aardig wat gesnoept (koekjes en chocola...) en daardoor dus 'maar' 1,2 kg afgevallen, wel beter dus dan de vorige keren telkens bijna 2 kilo. Vandaag ook weer een gigantische baaldag, maar juist geen tijd om te eten en te snoepen en ik hoop me vanavond in te kunnen houden (moet wel nog even goed eten).
ik heb me vandaag goed gehouden jehhhhhh. De eerste stap is weer genomen whaha. Ik had vandaag wel vaak momenten dat ik dacht ahh heb zo zin in iets lekkers. Maar ik heb me steeds mooi ingehouden! Het is voor een goed doel dus ik MOET het gewoon volhouden!! Snoopy jeetje netjes zeg 2 kilo per week. Hoe doe je dat? eet je gewoon gezond of volg je nu een bepaald dieet?
Goed hoor JM! En nu volhouden hĆØ! Ja op zich wel netjes, 2 kilo per week, maar een beetje teveel omdat ik ook nog borstvoeding geef. Maar daardoor zal het ook wel zo snel gaan. Ik volg geen dieet, eet gewoon goed, maar snoep haast niet meer. Ik eet overdag 6-7 boterhammen, 2x zuivel, 2x fruit, avondeten en vaak nog iets lekker tussendoor (1 of 2 koekjes, of een stukje chocola). Net wat chipjes op en 3 stukjes chocola. De kunst voor mij is om het hierbij te laten en dan gaat het afvallen wel goed
Hallo meiden! Ik heb vanmorgen (eindelijk) weer gewogen! Ik weeg nu 92.6, dus het valt allemaal best mee, ik dacht dat ik enorm aangekomen zou zijn
Hoi meiden, Naar het buitenland geweest dit weekend en weer terug. Ik heb me verder nog niet gewogen, maar pak het diƫten weer op nu Ben niet mee met lezen, komt nog!
Hallo iedereen! Heb een tijdje niks laten horen hier Hier nog mijn laatste gegevens: Week 4: 86 Week 5: 85,5 Week 6: 85,5 Deze week dus niks aangekomen. Paar dagen geleden woog ik 85 maar toen kreeg ik een dip en heb wat chips en toastjes gegeten. Ook weinig beweging gehad. Ben al blij dat er niks is aangekomen. Nu ga ik m'n best weer doen Ow en mijn lengte is 1.69m
pff ben ik weer met een errug schamend gezicht. Sonja bakker is alweer aan de kant!! Ik ga vanaf maandag met shakes beginnen. 2 maaltijden vervangen door een shake. Tussendoor fruit eten en savonds een normale gezonde maaltijd. Als het goed is haal ik daar dan de 1000 calorieeen mee op een dag. Dat is wel goed ik vind 500 of 800 wel te weinig hoor. Vooral als je het weer moet opbouwen. Hoop dus dat dit gaat helpen. Zal even pittig zijn in het begin maar ik hou hoop dat dit me op weg helpt. Heb dit nog niet geprobeerd en toch wel al veel erover gelezen en goede resultaten dus ik ga ook een poging wagen. (de zoveelste lijnpoging whaha) ik wil zoooooooo graag wat kilo's kwijt voor ik zwanger raak (hoop te mogen raken!!).....
Goedemiddag dames, Mag ik me bij jullie ook aanmelden?? Weeg nu 91 kilo en ben 1.76 lang. Mijn streefgewicht is 79 kilo. Ben het zo zat al die overtollige kilo's. Ik hoop dat het me gaat lukken!!!
welkom que! Veel succes! Ik zou maandag pas beginnen met afvallen maar ik heb besloten om morgen al te beginnen. Ik ben die rotkilo's zo zat en van uitstellen komt afstellen dus vanaf morgen ben ik aan de shakes!!!
Dank jullie wel!! Ik ga gewoon eens opletten met wat ik allemaal tussendoor eet. En dan de gewone maaltijden wat meer eten. In de avond at/eet ik alleen een stukje vlees en een klein beetje groente. Vanavond voor het eerst in 15 jaar weer een aardappel gegeten en moet je zeggen het viel best mee..... Brrrrr vind ze zo smerig!! Ik ga nu even kijken wat ik morgen ga eten.
ik heb de shakes van weight care. Heb vanmorgen me eerste gehad en straks met de lunch de 2e. Pff wel een zware kost hoor op de nuchtere maag maar het is hopelijk voor een goed doel! Drink nu veel water eet fruit plas me uitelkaar haha..... vanmorgen gewogen op 82.9 vanaf dit gewicht ga ik nu proberen af te vallen met de shakes......