En nou gaan die rotkilo's er echt af!!!!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Snoopy1979, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Que, welkom!

JM, veel succes met de shakes. Ik ben vele jaren geleden ook veel afgevallen met behulp van shakes. Toen van slim fast, en volgens hun programma tussen de 1200 en 1400 calorieën per dag.

Las ik nou dat jij op 1000 calorieën per dag wil komen? Dat is toch heel weinig? Gaat dan je stofwisseling niet op zulke lage toeren draaien dat je na het afvallen van dezelfde hoeveelheid calorieën juist veel dikker wordt? (jojo-effect)

(Sorry als ik me teveel bemoei, ik weet alleen dat ik gewoon flauw zou vallen met een paar dagen achter elkaar echt maar 1000 calorieën. Je zult nu wel met een kilo of meer per week afvallen denk ik)

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

nou met de shakes haal je normaal maar 500 of 800 calorieeen, dat vind ik dus errug weinig dus ik zorg dat ik op een dag gewoon op 1000 calorieeen kom te zitten. Als ik de kilo's kwijt ben die ik zowiezo er gewoon af wil, dan wil ik het gewoon weer opbouwen met 50 gram per week extra tot ik op zo 1200/1300 zit. En dus van 2 shakes naar 1 zal gaan en langzaam naar geen shake meer. Zo wil ik dus zorgen dat ik afval en dat het er ook afblijft. Als ik meteen stop ja dan zal het er vast zo weer aanzitten. Maar met opbouwen moet dat niet mogelijk zijn. Net als je afvalt met calorieen tellen met 1000 op een dag, daarna moet je weer opbouwen na veel meer. En dat wil ik hier dus ook mee proberen. Het is een poging waard.

Oh nee hoor je bemoeit je niet teveel ieder mag zijn mening geven! Ik hoop gewoon de broodnodige kilo's er mee af te halen de rest zie ik wel weer. Wil er nog veel meer mee af maar zal ik er eerst 8 kilo mee afhalen dan ben ik al happy!

3. bloemiste

bloemiste Lid

14 dec 2009
    77
    0
    0
    bloemiste
    oosterwolde fr
    hoi dames na een lange tijd weer een berichtje... ik ben inmiddels 103,1 kilo en ben over mijn cyclus van 28 dagen heen... ontzettend moe en erg zere tepels!! en nog steeds niet ongetseld... dus het is afwachten.. ik vind het heeeel spannend...

x suus

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    oooooo Bloemiste spannend! Ik duim heel hard voor je!!!

5. bloemiste

bloemiste Lid

14 dec 2009
    77
    0
    0
    bloemiste
    oosterwolde fr
    ja ik vind het echt heeeeel spannend... heb wel een beetje anders gevoel... maar goed me lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden...alle symptomen maar niet zwanger... het is nu gewoon wachten... ben sinds vanochtend wel super misselijk!!! ik kwam beneden in de keuken en daar stond een pannetje jus... wooow ik weet niet hoe snel ik naar de wc moest rennen... bleef bij kok halsen en slijm uitspugen want er zat niks in!! lekker smakelijk weer dit op de vroege ochtend...hahaha:p

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi!

Que, welkom!

Bloemiste, spannend! Wanneer ga je testen???

JM, ik vind 1000 kcal ook wel erg weinig. Probleem is denk ik ook dat je dan toch gaat snaaien, omdat je zo'n honger hebt. Probleem is niet zozeer straks als je weer gewoon gaat eten, maar zo weinig eten is naar mijn mening sowieso niet goed. Ik zou echt minimaal 1300 kcal aanhouden. Die shakes had ik ook gekocht, maar ik vind 'm echt niet lekker, m'n vriend vindt het wel te doen, dus hij neemt er zo nu en dan 1 als ontbijt.

Van de week echt een rotweek gehad, door de sondevoeding van Lisa, weet niet zo goed wat ik nu wil met de opvang. Daarbij ben ik het pleisters plakken en dat kapotte gezichtje zo zat :(. Gelukkig vrolijkt Lisa me altijd op, als ik begin te huilen, gaat zij me heel hard uitlachen :p
    Van de week dus 2 dagen veel gesnoept, was gewoon boos en niet in m'n hum, had niet eens echt zin om te snoepen, maar deed het uit een soort baldadigheid ;). Heel stom. Ik heb wel hardgelopen en gestept (heb thuis zo'n klein stepapparaat, echt fijn) en het weekend me goed ingehouden. Uiteindelijk toch nog 80,6 kg vandaag, dus ik mag niet klagen!

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    vandaag niet gewogen, ben al paar dagen erg ziek
    ik hoop morgen te wegen

8. bloemiste

bloemiste Lid

14 dec 2009
    77
    0
    0
    bloemiste
    oosterwolde fr
    oowww ik heb geen idee wanneer ik ga testen ik zit nu op dag 31 en wil eigenlijk pas na de 35e dag ofzo doen.. eigenlijk durf ik niet omdat ik bang ben voor weer een teleurstelling...
    x

9. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Spannend Bloemiste! Ik zou me denk ik echt niet kunnen inhouden. Hoe lang is jouw cyclus normaal? Ben je nu al over tijd?

Snoopy,wat rot voor jullie de afgelopen dagen. Lisa klinkt echt heel lief en sterk als je verteld hoe ze kan lachen :)

Smallville: beterschap!

JM, ik hoop dat de weinige calorieën voor je werken en dat de kilo's er af vliegen!

Hier: ik heb me in de dagen dat we een mini-vakantie hadden niet gewogen. Nu pak ik dat dus weer op en ik zit nu op 80. (analoge weegschaal). Niet veel eraf, maar in ieder geval blijft er steeds wat vanaf gaan.

Wel pas ik weer in een paar rokjes (strak, geen rek in de stof) van voor mijn zwangerschap. Jippie!!! :)

Nou, ik ga weer terug naar mijn snotterige kindjes. Ze zijn voor het eerst verkouden en behoorlijk hangerig... Arme gupjes!

10. heej even een vraagje
    zouden jullie op mijn meisje willen stemmen ze doet mee met baby van de maand naam is senna en is ingezonden door wijsamen ze staat bijna onder aan

super bedankt alvast
    Zwangerschapspagina - Baby van de Maand

groetjes wij samen

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wijsamen, niet echt netjes om in een topic waar je niet in schrijft te vragen of we op je dochtertje willen stemmen, of ligt dat aan mij?

Maar goed, willen jullie misschien op Lisa stemmen? :)

Smallville, beterschap!!!

Bloemiste, ik snap je wel hoor, toen ik zwanger was van Eva waren we op m'n vermoedelijke nod op vakantie (weekendje) Ik heb pas getest toen we thuis waren, wilde m'n vakantie niet verpesten. Maar ik wist eigenlijk wel zeker dat ik zwanger was. Was een bijzonder weekend ;). Toen we zondagavond laat na in de file gestaan te hebben heb ik getest en dus positief! Ik hoop dat jouw test straks ook positief is!!!

Luca, nou fijn toch iets eraf! En je strakke rokjes weer aan kunnen, super! Dat is wel geluk hebben dat je kindjes nu pas verkouden zijn, is ook niet aan te ontkomen, iedereen is verschrikkelijk verkouden, hier de kindjes ook al ruim 1 week en Eva hoest nog veel. Gaan jouw kindjes naar de opvang? Eva is niet zo vaak ziek meer, maar het eerste jaar pakken ze van alles mee. Daarom twijfel ik ook een beetje over de opvang van Lisa, die gaat dus ook naar het kdv. Maar sonde pleisters en snotteren is niet zo'n goede combi. Vandaag had ze weer de sonde eruit getrokken, maar verder ging het gelukkig prima. We gaan nu wat anders plakken (in ieder geval de dagen op de opvang) zodat de kans kleiner is dat ze de sonde eruit trekt.

12. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Vandaag eerste echo gehad: alles is goed!!! Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger :D
    Ik ga zo een mooie banner aanmaken ;)

Het nieuwe lijstje (ik zelf heb nog niet gewogen....)

13. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel, dat vond ik namelijk ook al.....

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wow een goede echo, wat mooi! Nu wordt het wel heel echt hè? :)

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En bedankt voor het bijwerken van de tabel weer, leuk!

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    zet mij maar op 104 :(
    Weet even het exacte gewicht niet!
    Maar gaat hier niet zoals het moet helaas :(
    Sonja doe ik niet meer maar wou proberen kcal te tellen vorige week ging lekker maar het weekend weer mis!
    Word er een beetje moedeloos van :(

17. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Snoop ik heb gestemd voor lisa hoor! Alhoewel ik de foto van wijsamen mooier vond...

Geintje :p :D :D

(ik weeg mij morgen. veel gegeten dit weekend bij zwolle culinair mmmmmm :))

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hihi dank je!

Hopelijk heb je wel lekker genoten van het eten, moet een keertje kunnen toch?

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    och jammie jammie! Het was allemaal zo lekker!!! Als toetje heb ik een fruitspies genomen die ik kon dippen in callebaut chocolade. Alsof er een engeltje op mijn tong plast ooooohhh! ik geniet nog helemaal na :D :D

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Lieselot, dat klinkt als een heerlijk toetje, jammie

@ Paradijsvogel, gefeli met oede echo :)

gewogen: 83.4
    helaas nog steeds hoofdpijn/migraine

Deel Deze Pagina