En nou?

Discussion in 'Zwanger worden' started by JackieG, Dec 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JackieG

JackieG Lid

Aug 29, 2008
    29
    0
    0
    Hallo meiden.
    Kan iemand mij miss helpen? Mijn tepels doen aantal dagen pijn ze zijn rood en staan stijf. De borsten zijn groter geworden. Verder heb ik last van maagzuur en moet ik veel boertjes laten.Whahaha ze stinken wel:D
    Verder heb ik last van puistjes en vette haar. Mijn rug doet ook erg zeer, het lijkt alsof ik veel gesport heb. Ik ben niet misselijk en geent trek in etenswaren waar ik normaal geen zin in heb.

Kunnen dit eventueel zw symptomen zijn?
    Zijn er meer meiden die hier last van hebben? Of meiden die andere symptomen hebben?

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

zouden idd zwangerschaps symptomen kunnen zijn.. maar kan ook gewoon dat je lichaam je voor de gek houd.. is ons denk ik allemaal wel overkomen :D enige manier hoe je erachter kan komen is door te testen.. maar kzie dat je pas over 6 dagen kan testen.. dus ff wachten nog

3. JackieG

JackieG Lid

Aug 29, 2008
    29
    0
    0
    Ja en dat wachten duurd best lang. Ik hoop alleen niet dat het lichaam mij voor de gek houd.
    Ben jij bezig voor de eerste?

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

jeppp.. al bijna 2 jaar bezig voor de 1e..

5. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Als je pas een tijdje met de pil gestopt bent dan kunnen het ook verschijnselen van het ontpillen zijn. Als je al heel lang gestopt bent en je hebt dit soort klachten normaal nooit dan zou je zwanger kunnen zijn. Nog paar daagjes wachten tot je kan testen!

Succes

6. naad24

naad24 Bekend lid

Sep 22, 2008
    771
    0
    0
    `

He hier nog iemand die last heeft van een lage rugpijn en stijve tepels, bijna constant.
    Ik heb zelf het gevoel dat ik ongie moet worden want ik heb een raar trekkend gevoel in m'n onderbuik. Moet toch deze week eff afwachten en jij ook zie ik.
    Succes!
    :D :D

7. Hoi meiden, ik wil me bij jullie aansluiten. Heb ook wat symptoompjes en zit eraan te denken om morgenochtend (3dgn voor NOD) te gaan testen. Wat denken jullie? Testen of nog even wachten tot vrijdag?

8. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Om teleurstelling te voorkomen zou k wachten tot je nod. Ook al zou de test nu positief zijn, het gaat in het grootste gedeelte van de zwangerschappen dan nog mis.

9. JackieG

JackieG Lid

Aug 29, 2008
    29
    0
    0
    Het kan niet ontpillen zijn want ik slik al 6 jaar geen pil. Mijn cyclus is wel veranderd van 4 weken naar 5 weken. Heb geen opgeblazen gevoel maar de tepels doen wel zeer.
    We wachten gewoon af en dan testen.

Share This Page