Wij zitten er aan te denken een schoonmaakster te nemen voor 1 x in de week, zo´n 3 uur. Wie heeft een schoonmaakster? Hoe bevalt het en wat doet hij/zij zoal?
Hier een tijdje iemand gehad...ze deed elke week de keuken, kamer en wac. af en toe de badkamer, slaapkamers boven en soms, als ze tijd over had de planten of de was...
Eens per week 3 uur is best veel vind ik zelf en in die tijd kun je aardig wat doen!! Ik werk 32 uur, mn man 40+ en we hebben een zoontje plus ben zwanger van de tweede. We hebben een schoonmaakster voor eens per 2 weken 2 uur. Ze doet de zwaardere klussen zoals de badkamer, de keuken, dweilen, ramen lappen en strijken. Meestal de ene keer beneden, andere keer boven. Als ik ook meer dan fulltime zou werken zou ik ze wel wekelijks willen!
onze poetsvrouw komt om de 2 weken voor 4 uur zij lapt de ramen doet de badkamer stofzuigt boven, beneden dweilt boven, beneden legt propere lakens op en dan hangt het er zo wat van af ofwel doet ze de keuken grondig ofwel de badkamer echt grondig als het over is schuurt ze buiten het terras en de stoep. veel hangt af van het weer en hoe lang iets al geleden is
Die van ons komt ook 1x per week 3 uur. Ze doet de keuken, de badkamer en de vloer, verschoont t bed en strijkt. Af en toe maakt ze de koelkast en keukenkastjes schoon. Heerlijke luxe!
Onze schoonmaakster komt nu 1x per week voor 3 uur. Beneden alles stofzuigen (ook meubels), stof afnemen, keuken, toilet, vloer moppen af en toe ramen zemen 1e verdieping alles stofzuigen, stoffen, douche (ook toilet) incl. moppen, stof afnemen en ook af en toe ramen zemen. Zolder stofzuigen en moppen (niet elke week).
Ja, ook 1 x per week 3 uur. Ze doet de badkamer, toilet, washok stofzuigen en dweilen, keukenkastjes buitenkant, woonkamer en keuken poetsen, gang en trap stofzuigen en dweilen. Ook doet ze de ramen beneden (elke week pakt ze er een paar zeg maar)... Het bevalt mij ontzettend goed, het brengt me nu heeel veel rust...
pff ik denk dat ik ook voor een poetsvrouw ga.. 1x per week 2 uurtjes.. lekker boven alles aan kant hebben iedere keer en dan eens een keer de ramen wassen.. lijkt me heerlijk !!!
Wij hebben een schoonmaakster voor 4 uur per week. Ze doet stofzuigen en afstoffen alle drie verdiepingen, de bedden opmaken en als ik vraag verschonen, de badkamer, keuken, wc grondig poetsen, beneden en 1ste verdieping dwijlen, en daarnaast elke week iets extra's. Ramen lappen, de was opvouwen, dat soort dingen.
Die van ons komt iedere week 2,5 uur. Daarin doet ze stoffen, zuigen en dweilen, badkamer, toilet en keuken van buiten. En ze doet de deuren, deurklinken en koelkast/oven van binnen. Ze vouwt ook op (maar dat hoeft van mij niet dus tegenwoordig zorg ik dat ik dat zelf al heb gedaan ). Ze is Bulgaars en het schijnt dat dames uit het oostblok vaak erg hard werken. Nou dat is te zien zeg, jeetje, wat is ons huis schoon als zij is geweest. We hebben hiervoor 2 andere schoonmaaksters gehad die volgens mij 2 keer zo sloom werkten als zij. We hebben trouwens niet zo'n groot huis: een appartement van 87m2 met 2 slaapkamers.
Ik had eens in de twee weken drie uur hulp en dat ging dan om de badkamer, keuken, wc, ramen, deuren, stofzuigen (boven en beneden), dweilen...wegens de crisis die toesloeg hier heb ik haar helaas moeten laten gaan
Mijn schoonmaakster komt iedere week drie uur. Ze stoft beneden en boven alles af, zuigt en dweilt beide verdiepingen en de zolder om de week. Badkamer en toilet boven en beneden. Ze houdt mijn keuken bij ( van buiten wekelijks, van binnen iedere maand) Ze lapt mijn ramen en sopt de deuren in het hele huis en de lambrisering beneden. ze verschoont de bedden, en ze doet de strijk was.
Ik heb helaas geen schoonmaakster... nu vraag ik me dus wel af, heeft het zin met een 3 jarig meisje en een hond die best wel veel verhaard! Ik zou het namelijk heel graag willen maar vraag me af of het dan de moeite is want als ik het zelf schoonmaak kan ik de dag erna weer opnieuw beginnen met stofzuigen en dweilen!
Hier twee honden en ik vond het best lekker het een keer uit handen te geven, maar zoals je leest doet een hulp niet alleen stofzuigen en dweilen.
Hier twee honden en een meisje van drie. Kijk stofzuigen en dweilen ontkom je zelf niet aan met deze gezinssamenstelling maar juist daarom vind ik het zo fijn dat de schoonmaakster eens per week komt om dat én de rest te doen. Zo heb ik 1 dag in de week dat ik niets hoef te doen en de rest van de week is het alleen even dagelijks stofzuigen (dweilen doe ik niet iedere dag) en de wc's. Ik betaal 12.50 euro per uur.
Hoe komen jullie dan aan die schoonmaakster? Ik wil er ook graag 1 maar ze moet natuurlijk wel een beetje betrouwbaar zijn.
Ik had bij mij op het werk tegenover een collega laten vallen dat ik een nieuwe schoonmaakster zocht en een werknemer van de schoonmaakdienst hoorde dat en kwam er later op terug dat zij dat wel graag wilde doen.