Hey maar jij had toch al een Blackberry? Ik zweer bij die Blackberry, echt een superding, ben nog nooit zo tevreden geweest met een telefoon. Sterkte vandaag
Oww wat een rotding! Over de BB hoor ik ook weinig goeds trouwens.. Althans bij de meeste vriendinnen. Ik heb een htc Das een superding!! Maar als hij in nieuwstaat is heb je dan geen garantie ervoor dan?
BB loopt bij mij facking vaak vast op mn hyves app echt heeeeel irritant!!! Dan moet ik ook de batt eruit halen en daarna doet ie t pas. Twitter loopt ie nooit vast. Ik denk dat ik als ik een nieuw mag geen BB meer neem maar een HTC lijkt me wel een leuk ding
Ik heb hem ook. Na anderhalve week kon ik er al niks meer mee. Ben er toen mee naar KPN Business Centre gegaan en hebben ze er nieuwe software opgezet. Nu is ie prima. Bij het business centre maken ze hem gratis en terplekke. Als je daarna weer problemen hebt krijg je gratis een ander nieuw toestel naar keuze.
Heb ook de Nokia N97 mini maar werkt hier als een tierelier!!!! ben er zeer tevreden over als ik eerlijk moet zijn Had hiervoor de LG GW620 dat is me een t*f*s ding zeg kan je niet eens via bleutooth iets versturen pfffff. Moet nu mn abbo verlengen ben nu aan het kijken voor een Nokia E8 maar die komt pas in maart uit ....of anders een Iphone. ik gebruik mn toestel alleen voor twitter zp hyves en foto's te maken en filmpjes.... bel zowat nooit.
ja maar dat is bekend omdat de html script van hyves slecht geschreven is en dat slecht compatible is met het OS van blackberry. En als ie wel zo klote is, in april mag ik mn abonnement verlengen, dus dan neem ik toch weer een andere, whahaha, ga nu voor de 9780, met BB OS6.0
Whahahahaaaaa geweldig verhaal Devilschase! Ik zat het gisteren op mijn foon te lezen (zit zo goed als nooit meer achter m'n laptoppie) maar daar kan ik niet mee reageren dus speciaal voor jouw verhaal heb ik de laptop opgestart want ik moest en zou ff reageren hierop! Wat ben jij grappig echt waar!!! Mattefakking whahahahaaaaaa! Maar goed... Ik heb dus een Nokia E72 en die is niet veel beter kan ik je wel vertellen! Je bracht me dan ook op een idee dus ik heb in mijn www op Hyves ff flink gal lopen spugen over mijn foon! Lucht wel op maar helaas gaat ie het er niet beter om doen
Heb je de Samsug Galaxy S al lang nu? Die van mij begint namelijk op Devils nokia te lijken....loopt steeds vast, alleen batterij eruit helpt..heul irritant! Heb hem nog niet zo lang, wel al een hoop zooi gedownload en dr weer vanaf gegooid..maar moet ie kunnen hebben dacht ik zo! Begin steeds meer te balen dat ik niet TOCH voor een BB heb gekozen toen!
Hier nog iemand met die *piep* telefoon. Loopt ook tig keer vast, en het mooiste is indd nog wel dat ie kan opladen zonder oplader! Superknappe telefoon! Ik wil ook een andere, zit helaas nog een jaar aan het abbo vast. Ik zou voor een HTC gaan, de verkoper raadde mij die af, en zei dat deze veeeel beter was.. Dat was ook echt de laaaaatste keer dat ik naar een verkoper luister! (hoe leuk die toen ook was )