En nu ben ik het echt helemaal spuug en spuugzat..

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hey maar jij had toch al een Blackberry?
    Ik zweer bij die Blackberry, echt een superding, ben nog nooit zo tevreden geweest met een telefoon.

Sterkte vandaag ;)

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Zoo herkenbaar!!! Alleen dan bij een LG, dacht dat ik gek werd!!!!!
    Have fun met je nieuwe tel!

3. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oww wat een rotding!

Over de BB hoor ik ook weinig goeds trouwens.. Althans bij de meeste vriendinnen.
    Ik heb een htc Das een superding!!

Maar als hij in nieuwstaat is heb je dan geen garantie ervoor dan?

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    BB loopt bij mij facking vaak vast op mn hyves app echt heeeeel irritant!!! Dan moet ik ook de batt eruit halen en daarna doet ie t pas.
    Twitter loopt ie nooit vast. Ik denk dat ik als ik een nieuw mag geen BB meer neem maar een HTC lijkt me wel een leuk ding

5. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook. Na anderhalve week kon ik er al niks meer mee. Ben er toen mee naar KPN Business Centre gegaan en hebben ze er nieuwe software opgezet. Nu is ie prima.

Bij het business centre maken ze hem gratis en terplekke. Als je daarna weer problemen hebt krijg je gratis een ander nieuw toestel naar keuze.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Daarom heb ik ook een iphone, die loopt nooit vast! :D;)

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Heb ook de Nokia N97 mini maar werkt hier als een tierelier!!!! ben er zeer tevreden over als ik eerlijk moet zijn:)
    Had hiervoor de LG GW620 dat is me een t*f*s ding zeg kan je niet eens via bleutooth iets versturen pfffff.
    Moet nu mn abbo verlengen ben nu aan het kijken voor een Nokia E8 maar die komt pas in maart uit :(....of anders een Iphone.
    ik gebruik mn toestel alleen voor twitter zp hyves en foto's te maken en filmpjes.... bel zowat nooit.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

ja maar dat is bekend omdat de html script van hyves slecht geschreven is en dat slecht compatible is met het OS van blackberry. En als ie wel zo klote is, in april mag ik mn abonnement verlengen, dus dan neem ik toch weer een andere, whahaha, ga nu voor de 9780, met BB OS6.0

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    welke heb je? en ja, te leen gehad.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

hahaha arme jij!! Veel plezier met je bb~!

11. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    BB Bold 9700

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

OS4 erop?

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Whahahahaaaaa geweldig verhaal Devilschase! Ik zat het gisteren op mijn foon te lezen (zit zo goed als nooit meer achter m'n laptoppie) maar daar kan ik niet mee reageren dus speciaal voor jouw verhaal heb ik de laptop opgestart want ik moest en zou ff reageren hierop! Wat ben jij grappig echt waar!!! Mattefakking whahahahaaaaaa!
    Maar goed... Ik heb dus een Nokia E72 en die is niet veel beter kan ik je wel vertellen! Je bracht me dan ook op een idee dus ik heb in mijn www op Hyves ff flink gal lopen spugen over mijn foon! Lucht wel op maar helaas gaat ie het er niet beter om doen :(

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

hahahaha, ja ik weet het, ik ben vreselijk grappig :) zelfs mn kind lacht erom;

15. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Whahahahaaaaa lekker vrolijk mannetje!!!

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    vooral met zn zelf gebakken en versierde fijngekauwde cakestukjes tussen zn tanden

17. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg

Heb je de Samsug Galaxy S al lang nu? Die van mij begint namelijk op Devils nokia te lijken....loopt steeds vast, alleen batterij eruit helpt..heul irritant!:)
    Heb hem nog niet zo lang, wel al een hoop zooi gedownload en dr weer vanaf gegooid..maar moet ie kunnen hebben dacht ik zo! Begin steeds meer te balen dat ik niet TOCH voor een BB heb gekozen toen!

18. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog iemand met die *piep* telefoon. Loopt ook tig keer vast, en het mooiste is indd nog wel dat ie kan opladen zonder oplader! Superknappe telefoon!

Ik wil ook een andere, zit helaas nog een jaar aan het abbo vast.

Ik zou voor een HTC gaan, de verkoper raadde mij die af, en zei dat deze veeeel beter was.. Dat was ook echt de laaaaatste keer dat ik naar een verkoper luister! (hoe leuk die toen ook was :))

19. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Mag ik vragen waar jij dat onding hebt verpatst? op welke site?

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

DS, en heb je hem al?
    En wat heb je ervoor betaald?
    Zoals ik in mn tweet al zei, ben jaloers op je!

Deel Deze Pagina