Heel veel sterkte!, da´s wel erg veel tegelijk wat je te verwerken krijgt. Zeker nu je zelf nog niet zo lang geleden bevallen bent. Probeer toch zodra het kan, bijv. ´smiddags nog even een uurtje te gaan liggen, zodat je er zelf niet aan onder door gaat.
Heeft je vader geen vrienden die ook motorrijden ? Misschein een x een verrassingsdagje organiseren , ff lekker eruit .. En je zus , kan idd wel een verschil in aard zijn , maar dan nog ik vind ook dat je je ouders niet laat vallen ..Ik heb zelf 2 broers en 1 zus ,en bij ons zijn de banden met mijn vader niet zoals ze moeten zijn , hij is flink aan het sukkelen , en hij is ook de jongste niet meer ( bijna 77) en heel veel hulp accepteren doet hij niet , maar k ben de enige die hem veel belt en vraagt of hij af en toe bij ons komt eten , gelukkig heeft hij dan wel weer een vriendinen is hij niet zoveel alleen ,anders zou ik er echt helemaal niet mee om kunnen gaan .......en hij zelf heeft het daar ook erg moeilijk mee .......maar goed dat zegt hij dan weer alleen tegen mij ...
Buuf, veel sterkte en een dikke knuffel vanaf deze kant. Als je oppas ofzo nodig hebt voor Eef dan weet je dat je me altijd mag bellen! Dan kan jij ff pitten met Fiene ofzo.. Vind je heel sterk maar pas goed op jezelf. X