Daarom heb ik tegen velen gezegd dat ik 17 juni ben uitgerekend ipv 3 juni, want ik heb geen zin dat ze over twee weken steeds vragen of ik niet al bevallen had moeten zijn...
Ik ben maandag pas 37 weken en ben het ook allang zat! Komt gewoon door de pijn.. Voor mijn gevoel gaat het ook nog lang duren (mijn dochter kwam met 37+6) want deze ligt in stuit. Maandag ga ik voor de versie en dan is 't afwachten.. Ik heb absoluut geen zin het ziekenhuis in te gaan voor óf bevalling óf keizersnede. Ik weet wel dat, als ik thuis beval, 4 dagen plat moet ivm bekken maar dat is beter dan met al die witte jassen bevallen (denk ik dan). Klagen mag van mij, het lucht enigzins op! Meiden, allemaal sterkte! Pijn is echt niet fijn, jeuk (op je buik) is ook niet leuk! En bloed.. ligt eraan wat voor bloed
hmzzzz dat is dan weer jammer eigenlijk hhahaha ik dacht echt dat dat mocht, maar niet dus.... nah ja dan moet ie maar eerder komen niet waar. We zullen het zien.... En wat betreft het snurken, heb bij manlief die pleisters op zijn neus gedaan en wat denk je het is stil! joehoeeeeeeee maar nu is er weer wat anders..... klok staat op kwart voor twee snachts en er is een feestje aan de gang bij de overburen maar er zijn alleen maar stelletjes ruziemakers bij grrrrrrrrrrrrr keihard schreeuwen enz enz.... zijn allemaal zo zat als een torretje.... nah jaaaa hoop dat het feestje zo is afgelopen en dan kan ik wellicht wel ewer slapen.. pffffffffff er is ook altijd wat he hahahaha.... Sweet dreams nog ladies
yep herken ik ook. De hele familie heeft al laten weten dat ze iedere keer als de telefoon gaat ze hopen dat wij het zijn om te vertellen dat het is begonnen.
nou mijn zus ligt met 2 telefoons naast der bed en de rest van de familie ook geloof ik.... en het grappigste is wij bellen ze pas als de VK het zegt dat het nog ongeveer 2 uurtjes gaat duren want hun moeten namelijk allemaal van ver komen en believe me... als ik ze bel zodra de vliezen zjn gebroken he dan staan ze mee te puffen... no thanks hahaha
haha ja dat heb ik dus ook al gezegd dat ik daar niet op zit te wachten. Ik boven puffen en de rest van de fam zit onder mee te luisteren? [-(
Ja nou ze zijn er echt gek genoeg voor hoor..... me schoonmoeder doet het niet en me schoonzusje ook niet, want die kunnen het niet aanzien zeggen ze dan he dat ik pijn lijd.... ennnnnnnn bedankt! en mijn moeder tsjah die wilt er eigenlijk wel heel graag bij zijn... en het is zo raar he.. mijn zus is 3 mnd geleden bevallen, maar heel abrubt die ze werd met spoed opgenomen toen ze 33 weken zwanger was en met 34 weken is de kleine toen geboren dus zij heeft de laatste loodjes niet meegemaakt enz enz (is ook wel te zien hoor, geen striemen, geen bolle kop en kg waar die zijn gebleven joost mag het weten, maar maatje 36 heeft ze weer ) dus zij heeft er niet echt naartoe kunnen leven en mijn moeder dus ook niet... en nu zijn zij nog zenuwachtiger dan ik zelf whahaha
Ja kan me voorstellen dat ze dan zenuwachtig zijn en er bij willen zijn. Maar mooi pech voor hun Wel lekker voor je zus dat ze die laatste loodjes niet heeft gehad. Gaat het wel goed met de beeb? Ik moet zeggen het valt wel mee wat ik ben aangekomen, maar ik denk niet dat ik meteen weer in mijn oude kleren ga passen. Alleen die striemen :x die heb ik echt nu pas op het laatst gekregen.
Ja het gaat supers met de kleine Nikki (meisje) ze is nog wel piepklein maar dik wordt ze wel ze weegt al bijna 5kg maar blijft in maatje 56 passen hahaha... dus die verhoudingen kloppen nog niet helemaal he Ik ben inmiddels 28 kg aangekomen, maar ik was voordat ik zwanger werd verplicht om af te vallen.... heb het pco dus als je overgewicht hebt werkt dat alleen maar tegen.... en voordat ik dus zwanger werd was ik net een half jaar 23 kg afgevallen kon ik eindelijk maatje 38 aan zeg... en nu........ wil het niet meer weten lol maar goed heb nog 2 oude spijkerbroeken in de kast liggen als maatstaaf dus die moet ik weer aankunnen en dan vind ik het prima... ik ga ook gelijk zodra ik bevallen ben weer south beachen.... dat is een soort van dieet (maar wel gezond zeg maar... je leert weer opnieuw eten in regelmaat en in gezonde porties) zo heb ik dat ook gedaan met de 23 kg en dat ging als een speer binnen een 9 maanden was ik het kwijt, en daarna kon ik alles weer eten zonder ook maar aan te komen echt heel vaag...
Gisteren belde we mijn schoonmoeder om te vragen of iets wist om ons na de geboorte te geven. We stonden namelijk net toevallig op dat moment in de Prenatal en realiseerde ons dat we nog zo'n parasolletje voor boven de duobuggy nodig hadden. Maar die dacht dus meteen dat het geboren was. Zat al helemaal jankend aan de telefoon, haha. Terwijl ik die ochtend nog op MSN had gezeten met haar, dus het was bijna niet mogelijk. Maar goed. Ik durf haar dus ook niet meer te bellen, haha. x Linda
haha die durft de volgende keer de telefoon niet meer op te nemen Ik ben trouwens maar 14 kilo aangekomen. Dus ik hoop dat ik die er weer snel vanaf krijg.
nou ben jaloers op je meid hahaha.... ik ga het hier ook wel neerzetten ok hoeveel ik afval elke week
Ik hoop voor je dat het gaat lukken, maar daar twijfel ik niet aan. Als het je 1x is gelukt lukt het vast nog een keer. Ik ben zelf nooit echt te dik geweest, heb alleen een dikkere kont en stevige bovenbenen (met vreselijke cellulite :x ). Ik zou bijna alles over hebben voor een paar mooie strakke slanke benen en kont. zucht ](*,) dream on.....
whahaha ja daar heb ik nu dus alleen last van... en is die troep die je in de reclames altijd ziet niet iets dan?
Hey ik zoek eigenlijk nog iets leuks he wat ik aan mijn mannetje kan geven zeg maar als bedankje dat hij altijd zoooooooow lief en warmhartig is tegen mij ondanks dat ik af en toe zon bitchie ben vooral nu tijdens de zwangerschap hahaha.. maar ik wil hem dus iets geven om te bedanken voor zijn steun zodra k bevallen ben... iemand tips?
Ik heb me al helemaal lam gesmeerd aan al die smeerseltjes maar ze werken voor geen meter. Ik heb voor mijn man (of ja eigenlijk voor de beeb) een badjasje laten maken met het logo van ajax erop. Hij is helemaal ajax fan en fantaseert er nu al over om met de kleine naar ajax wedstrijden te gaan. Maakt niks uit of het een jongen of meisje wordt als het maar ajax fan wordt. hahaha! Als de beeb wordt geboren dan krijgt hij het van mij. Met een briefje erbij geschreven door ons beebje.
Ja dat is wel leuk joh... he een tip voor jou misschien he.... in juli komen de nieuwe baby outfitjes uit zoals de nieuwe wedstrijd kleding is nu van Ajax, dan gaan wij die ook kopen en dan beginnen ook de trainingen weer... wij gaan daar dan naartoe en leggen we bij alle spelers onze zoon in hun armen en dan KLIK op de foto.... dat is altijd wel leuk bij de trainingen dat ze daar ook de tijd wel voor nemen, misschien iets leuks voor jullie ook.... en uhhh die collectie heb ik ook al in de kast liggen tot aan speentjes en flessen aan toe hahaha
Enerzijds herken ik veel in jullie verhalen. Ook ik heb in alle maten de 'langste' termijn aangehouden. Dus de banner geeft iets langer aan dan eigenlijk uitgerekend. Een paar dagen overigens maar. (Vanuit de visie dan kan het alleen maar meevallen) Nou toch niet, stiekem ken je de daadwerkelijke datum en kijkt daar toch naar. Bij elk krampje kijk ik nu ook op de klok om evt. een regelmaat te herkennen. (Onwijs fout natuurlijk) Dat terwijl ik een super zwangerschap heb gehad en het bewegen in mijn buik echt heerlijk vind. (En het hebben van een kind nog altijd heel raar/onrealistich lijkt) Een cadeautje voor de partner vind ik echt een super idee. Want hem hou ik vanwege de krampen nu al nachten wakker. (Alhoewel hij straks mooi een vaderdag krijgt. Zooo gaaf) Dames veel suc6 met de laatste loodjes en die kilo's is een zorg voor later!