En nu ben ik het zat....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linnepin, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@harmless Ook jou tijd komt dadelijk hahaha nog effies en jij bent ook mama.. Hoe lang moet je daadwerkelijk nog dan als ik vragen mag? Ik nog 9 dagen mijn banner klopt ook niet voor 1 dag. En die kg heb je ook helemaal gelijk in diek omen later wel, maar nu als ik in de spiegel kijk kan ik wel janken... zoveel striemen die je nooit meer helemaal weg krijgt, maar mijn mannetje vind me nog steeds mooi zegt ie hahahaha... dus daar ddoen we het dan ook weer voor niet waar. En de kleine beeb laat ook gewoon nog op zich wachten, maar ben vandaag al door 3 mensen gebeld en die zeggen alle drie a.s. zaterdag, nou we wachten maar af he ;)

2. aafje87

aafje87 Actief lid

11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    Hier nog iemand die het spuugzat is! Maar dat was ik ook al met 36 weken. Toen leek het erop dat ik weeën kreeg en was daar zo blij om. Helaas bleek het loos alarm(zetten niet door) en baal er nog steeds van! Nu zit ik elke keer als er iets is van gaat het nu wel doorzetten of stop het weer. Ben het nu echt zat, buik zit giga in de weg, kan bijna niet meer slapen van de pijn in mijn benen, mag alleen nog op mijn rechterzij liggen van de kleine, krijg anders commetaar en zo erg dat je er toch niet van slaapt, maar met als gevolg dat ik een soort van doorlig pijn in mijn rechterbeen krijg van het alleen maar op die kant slapen.

Ik wil gewoon me eigen lichaam weer terug!

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    @onzewonder: Een vriend vertelde mij een paar weken terug. Het komt de 20ste hoor. Nu had ik gisteren wel een 'off' day maar niets. Ik heb voor de gein hem wel ff gebeld om te 'klagen'.
    Mijn partner vind mijn buik ook helemaal geweldig dus ondanks dat ik hem de laatste dagen vanwege krampen wakker hou. (Waarom deze 's nachts zoveel erger zijn dan overdag vraag ik me toch af) Hij wil het liefste het hele land afrijden om mijn buik nog ff hier en daar te showen.
    'Officieel' nog 8 dagen. (Dus 3 daagjes korter) Ik heb een poll uitgeschreven voor de daadwerkelijke datum en de 1ste was de laatste dag, vandaar dat ik die voor de banner heb gebruikt.
    Ik word ook dagelijks gebeld omdat er weer iemand iets gedroomd heeft. Even controleren wordt er dan gezegd... :D Eigenlijk dolkomisch.
    Maarja de natuur zal het uitwijzen. Misschien duurt het nog wel veel langer. Ik hoop dat zaterdag jullie dag word! (Dat 3 mensen die uitspraak doen moet haast wat betekenen!)

4. Niet meer actief

Ja je zou haast denken van wel he 3 mensen is scheepsrecht o nee dat hoort weer bij iets anders haaha... maar aafje jij hebt al voorweeen gehad haha ik nog helemaal niets, althans niet dat k het zelf door had moet ik zeggen.

Ik heb ook pijn in mijn benen snachts alleen maar en ook ik mag alleen maar op mijn linkerzij liggen want anders trapt meneer net zo lang in mijn rechter zij van hey olde moet draai je eens om je ligt op mijn voeten! dus zo giga is het bij mij al.

Maar ja dames ook wij zullen ons kleintje op zeer korte termijn ontvangen ;) zitten jullie eigenlijk ook bij de mei mama's ?

5. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zit niet bij de mei mama's. Juist omdat ik dacht van straks komt hij/zij in juni. En bij twee groepen me aansluiten vond ik weer te. Dus ik dacht als de kleine er is meld ik me wel bij de juiste groep.
    Die voorween herken ik van de afgelopen nachten. Maar als er geen ritme in komt heeft het allemaal niets te betekenen. Maarja vanaf week 36.... Dat is inderdaad minder. Dan zit je er al een geruime tijd mee. SUC6 allemaal!

6. Niet meer actief

ja inderdaad die voorwweeen lijkt me ook niets hoor, hele tijd balen dat het niet doorzet bah.

Maar de mei mama's zijn bijna allemaal al bevallen nog 9 te gaan :)

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn man vraagt iedere ochtend: voel je nog niks, want ik heb geen zin om naar mijn werk te gaan......
    NEE, IK VOEL NOG NIKS!

Zucht, ik heb het zo gezien hier in huis.... ik kan toch moeilijk iedere dag bij mijn moeder op de koffie gaan...
    Wat doen jullie zoal de hele dag (behalve heel veel forummen..)?

Groetjes, Anakin.

8. Niet meer actief

Nou wat doe ik zoal ElKE DAG

voornamelijk poetsen, alles moet toch op de een of andere manier spik en span zijn.... hmzz niet atlijd fijn hoor maar goed...

En veel op internet rond surfen kijken of er nog iets leuks te kopen valt... met andere woorden sinds dat ik thuis zit raakt de rekening alleen maar leger en leger... manlief heeft ern og geen stop op gezet dus datscheelt dan alweer hahaha

verder ja dromen dat de kleine gauw komt.. me katten vervelen hihi.. en mezelf uiteraard. Ik heb nog eens de nadeel dat mijn familie een uur hier vandaan woont, dus ik kan niet eens op de koffie gaan. Morgen ga ik maar eens op visite bij mijn collega's denk ik.

En manlief wilt ook niet meer werken hoor, heeft er ook even genoeg van, maar hij gaat a.s. donderdagnacht de nachtdiensten weer in en dat 7 nachten lang dus hij hoopt echt dat de beeb gauw komt zodat hij dat in ieder geval niet meer hoeft te doen haha

9. Niet meer actief

voornamelijk poetsen, alles moet toch op de een of andere manier spik en span zijn.... hmzz niet atlijd fijn hoor maar goed...

En veel op internet rond surfen kijken of er nog iets leuks te kopen valt... met andere woorden sinds dat ik thuis zit raakt de rekening alleen maar leger en leger... manlief heeft ern og geen stop op gezet dus datscheelt dan alweer hahaha

verder ja dromen dat de kleine gauw komt.. me katten vervelen hihi.. en mezelf uiteraard. Ik heb nog eens de nadeel dat mijn familie een uur hier vandaan woont, dus ik kan niet eens op de koffie gaan. Morgen ga ik maar eens op visite bij mijn collega's denk ik.

En manlief wilt ook niet meer werken hoor, heeft er ook even genoeg van, maar hij gaat a.s. donderdagnacht de nachtdiensten weer in en dat 7 nachten lang dus hij hoopt echt dat de beeb gauw komt zodat hij dat in ieder geval niet meer hoeft te doen haha

10. Niet meer actief

11. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    en ongeduldig zijn hihi..
    :)

vervelend he dat wachten.. haha ik wil oooooooooook

12. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik poets me ook het apezuur. En dan frusteer ik me tegelijkertijd enorm over mijn tempo...... Inderdaad op de forum zitten, mailen. En ik ben begonnen met het uitzoeken van verbouwingsregels omdat we al een tijdje zitten te denken om uit te bouwen.
    Wandelen en om de haverklap in bad, dat verkoelt (ik weet niet waarom maar ik heb het de laatste tijd zoooo warm) en het verlicht de ongemakjes.
    Wachten is iets verschrikkelijks. Zeker als je langs de babykamer loopt... Je mist iets.....

13. Niet meer actief

sorry 3x

14. Niet meer actief

ja maar weet je wat het ergste is... we wachten maar we weten eigenlijk niet eens echt waarop... zijn het de weeen. Of het is het de slijmprop of de vliezen ...... ik weet het niet namelijk.. bij iedereen gaat het echt anders

15. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    nou ik kan je vertellen waar ik op wacht.. ik wacht op mijn prinsje! dan pas is alles compleet in mijn huis!

pfff wachten en wachtennnnn :eek:

16. Niet meer actief

ja ok ik wacht ook op mijn prinsje, maar daarvoor zal toch ook het eea meoten gebeuren lijkt mij hahaha hij komt er jammergenoeg niet zo uitvallen :)

17. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    nee was het maar waar hihi

18. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Leuk om dit allemaal te lezen.. Ik ben het nu al zat, en dan moet ik nog zolang.. Ik leef met jullie mee dames! ;)

19. Niet meer actief

@ozgul ja ja nog effies en jij gaat precies zoals ons zijn hahahaha.... ah moet toch af en toe kunnen niet waar... we kunnen dat wel elke dag tegen onze mannen zeggen, maar ik denk dat ze dan op een dag een keer wegrennen hihi

20. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Jemig, ik heb net de benedenverdieping gedweild en het zweet breekt me aan alle kanten uit... ik heb echt een conditie van o,o!

Maar inderdaad, poetsen doe ik ook veel.
    En vaak boodschappen doen en nutteloze dingen kopen, maar ik lees dat ik niet de enige ben! :D
    Ik heb sinds een paar uur hoopvolle kramp in mijn onderbuik, het wordt weliswaar niet erger, maar misschien is het een begin [-o<

Deel Deze Pagina