hoe ver voor DE dag klachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chantalleke, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Hoe snel hadden jullie vage klachten voordat je er achter kwam dat je zwanger was ?
    Gr.Chantal

2. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik al erg snel.. denk zon 12 dagen voor mijn nod

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Niet geen een dag. Het was dat de meiden bij het nod forum steeds vroegen wanneer ik ging testen omdat ik al over tijd was. Ik had geen klachten en ook niet het idee dat ik zwanger was. Ik heb de test ergens op een middag gedaan en schrok eigenlijk dat hij positief was. Had er die ronde niet op gerekend maar was wel erg blij hoor!

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik had niet echt klachten, maar meer een voorgevoel. Wel had ik de laatste week een beetje gespannen borsten, maar niet heel erg. Bruine afscheiding - waar het normaal gesproken mee begon - bleef uit.

Verder was het dus vooral een gevoel, dat ik niet kon verklaren, maar ik bleek het goed te hebben. Gaat niet teveel af op klachten, luister naar je innerlijk...

Succes!

5. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik had ook een voorgevoel, en mijn klachten begonnen pas toen ik een week een 7 zwanger was !

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik had een week voor mijn NOD al menstruatieachtige klachten, maar daar was het nog veel te vroeg voor. Mijn gevoel zei me dat ik ook echt zwanger was.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    ik had alleen last van gespannen borsten, verder helemaal nergens van eigenlijk..

8. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    met 3 weken ( dus was eigenlijk pas een weekje zwanger) had ik erg vettige haren.
    En ik was heel chagarijnig.
    voor de rest had ik geen enkele klacht tot in week 6 ik goed misselijk begon te worden

9. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    met 3 weken ( dus was eigenlijk pas een weekje zwanger) had ik erg vettige haren.
    En ik was heel chagarijnig.
    voor de rest had ik geen enkele klacht tot in week 6 ik goed misselijk begon te worden

10. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    ik ben namelijk zoooo misselijk :-&
    Of word ik gewoon ziek ?
    Mijn banner klopt niet helemaal, maar vorige week dinsdag heb ik mijn eisprong gehad (althans vermoeden we...)

11. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Met deze zwangerschap had ik het gevoel dat 't raak zou zijn die maand en merkte 't zo'n week voor ik een test heb gedaan.

12. Hoi chantal

Ik was al misselijk ongeveer vanaf het moment van de bevruchting

Ik zou ergens in het weekend mijn eisprong hebben, vrijdag of zaterdag en was vanaf maandag al kotsmisselijk, duizelig, gespannen borsten etc

Achteraf blijkt uit alle echo's dat mijn ei iets later geweest moet zijn, op zondag of maandag.

Ik duim voor je ;) !

groetjes Kirsten

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de klachten die ik had nam ik niet serieus.
    had last van me borsten maar had zo dat heb ik wel vaker voor dat ik ongesteld word.
    was erg moe maar had zo van zal wel komen door het werken en de weers verandering.

14. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    had geen klachten

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    meteen de dag erna kotsmisselijk en duizelig. Misschien toeval, maar misschien ook niet.

Deel Deze Pagina