En nu ben ik in de waar

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miltje, 31 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik heb ongeveer 6 rondes getest met z&k en maar 1 ronde een teststreep donkerder dan controlestreep. Was wel de laatste ronde maar de andere rondes ook gewoon ei gehad.

2. Miltje

Miltje Niet meer actief

Er gebeurt iets in mijn buik:p. Weet niet wat het is maar buikkrampen of menstruatie krampen. Denk ovulatiepijn:confused:.fingers crossed;)

3. Miltje

Miltje Niet meer actief

Vandaag ook nog getest en deze was zeker licht dus ik ga echt ervanuit dat zaterdag mijn piek was. Gisteren heel de dag een ongemakkelijk pijn in mijn onderbuik. Zou kunnen spreken van ovulatiepijn.
    Vandaag dan DPO1?!

Bijgevoegde bestanden:

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.928
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Of morgen 1 dpo als hij vandaag gaat springen.
    De pijn is veelal de groeipijn vh ei en niet de eisprong zelf :)

5. Miltje

Miltje Niet meer actief

Mijn app zeg 4 sept ook:D. Dus wss is ook wel zo:):thumup:

Bijgevoegde bestanden:

6. Miltje

Miltje Niet meer actief

Zaterdag 1 sept positief ovulatietest.
    En ik blijf gewoon testen want ik vetrouw mijn cyclus niet en zeker niet na de MK:confused:. Tot gister bleven ze lichter en vandaag gaat deze ineens donker worden?! Hoe dan? Zie je waarom ik niet vertrouw:(. Onzeke nu:$

Bijgevoegde bestanden:

7. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Misschien krijg je nu pas je eisprong en was die de vorige keer toch nog niet gesprongen en probeert die het nog een keer .

8. Miltje

Miltje Niet meer actief

Zou het? Heb nu ook buikpijn tssss. Ben op het werk maar het liefst zou ik in mijn bedje willen landen en niksen. Ben super moe.:$

9. Miltje

Miltje Niet meer actief

Zojuist weer gedaan en echter deze is lichter:confused:. Dan weet ik het ook niet meer en gauw ik alsnog piek van 1 sept:).

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,3 KB
      Weergaven:
      30

Deel Deze Pagina