Zijn hier meiden die een webwinkeltje hebben? Mijn man probeert er zelf 1 te bouwen maar dit lukt hem nog niet helemaal. Welk programma gebruiken jullie of waar hebben jullie hem geopend?
Ik heb een webshop... Heb hem gekocht en kan zelf alles aanpassen... Gewoon bij een webdesignbureau geregeld.. Is wel duur, maar dan heb je ook wat...
Maken via zencart is zo simpel (of een andere open source) dan is het tenminste in eigen beheer) je kan ze ook kopen natuurlijk maar meestal zit je met zo'n boring thema.
Ik heb een webwinkel maar hier betaal ik 19 euro per maand voor. via mijnwebwinkel.nl makkelijk systeem. Hierdoor kunnen we eerst kijken of het wat is voordat we een kapitaal uitgeven aan de webdesigner Wat wil je gaan verkopen?
Het is maar wat je aan kapitaal noemt , normaal vragen grote bedrijven iets van 1000 euro maar je hebt zat beunhazen, ik vraag 300 euro voor een zencart website met een zelf uitgekozen thema (ik maak ze zelf niet maar goed dat doen meeste grote bedrijven ook echt niet hoor hihi) en je kan ze natuurlijk aanpassen die standaard templates.. Bij ons bedrijf vroegen ze 1100 euro en vond het gewoon bloedlelijk en kwam erachter dat ze een gratis template hadden gebruikt, toen heb ik ervoor gekozen om hem zelf te maken en helemaal niet zo lastig je moet je er alleen even in verdiepen en niet gehaast willen zijn.
ik heb hem zelf aangeschaft en kan hem zelf uitbouwen zoals ik wil... kost idd wel wat en vergt even wat inspanning maar dan heb je ook wat!
het nadeel van mijnwebwinkel vind ik persoonlijk dat je geen meta titels kunt aanpassen en geen meta beschrijving en meta key words kunt aanpassen. dan zou ik persoonlijk voor shoptrader gaan
Ik ben momenteel een shop aan het ontwikkelen en laat dit doen door een ervaren webbouwer. Het kost me iets van 2000 euro maar het moet gewoon gelijk goed zijn. Op deze manier voorkom ik veel problemen voor de toekomst.
2000 euro inclusief of exclusief. Maakt eigenlijk ook niet uit ik vind het absurt veel geld! ik zou als ik jou was de helft betalen. 9 van de 10 keer is het een gebruikte template die aangepast word.
waaahhhhh absurd veel geld zeg ben benieuwd hoe die word dan moet wel heel erg mooi worden dan, ik is nieuwsgierig!
Wat heeft je man zelf geprobeerd? Je kunt een website bouwen via WordPress en dan een van de volgende webshop plugins installeren: WP e-commerce Jigoshop Shopp WooCommerce eShop Magento Er zijn heel veel plugins die je kunt gebruiken maar dit zijn een paar van de meest gebruikte. Zie ook Webwinkel Weblog - Webwinkel starten met WordPress
Bedankt voor jullie reacties. Hij is nu met 2 dingentjes bezig, 1 betaal site (waar hij eenmalig een bedrag moest betalen) en een gratis programma. Hij heeft de site in powerpoint gemaakt maar op beide sites krijgt hij die niet online (of het wordt een dia show). Gezien ik hier vaak dingentjes voorbij zag komen voor web shops wilde hij even weten waar jullie het doen. Ik zal hem vanavond het topic even laten lezen. Hij wil amerikaanse auto onderdelen via een webshop aanbieden gezien hij via marktplaats overspoelt wordt met aanvragen.
via powerpoint kan je toch geen webshop maken, daar zit zoveel meer achter... dan zou ik maar voor een betaald gaan en over een jaar verder kijken..
Mijn webshop heeft mij 595 (incl btw) gekost... Hou er wel ekening mee, dat als hij een webshop gaat starten, hij ook ingeschreven moet staan bij de KVK en een btw nummer moet hebben..
Dit is natuurlijk nergens op gebaseerd! De bouw van de site alleen al kost 3 weken. het is niet zomaar even een site waar je wat artikelen op verkoopt. Ik wil er nu nog niet te veel over zeggen maar vooral het bouwen van de achterkant kost zoveel. En dan heb ik trouwens nog de minimale versie genomen om te starten. Mijn basis idee kwam op 30.000 tot 50.000 euro. Maar goed, ik doe de marketing van een aantal grote webshops en heb daarin wel geleerd dat goedkoop echt duurkoop is in dit geval.
hoe groots wil het dan opzetten want als ik als voorbeeld neem Kadootjes Enzo, Kraamkadootjes, Kraampakketten, Luiertaarten en andere leuke babyartikelen! (niet meer mijn eigen site dus geen reclame meer) of Pluim en Sports,, uw partner in sport! (lijkt me ook geen reclame aangezien die ook niet van mij is) die zijn binnen 1 dag te bouwen, okay het vullen en instellingen e.d. kost wat langer maar dat mijn zoon nog (bij wijze van spreken) daar heb je technisch talent voor nodig.. Jij bedoeld iets in een heel ander genre dat gaat niet meer om een kleine webshop in elk geval dus kan je moeilijk met elkaar gaan vergelijken...
Nee bij mij gaat het voornamelijk om upload mogelijkheden en dat soort zaken meer. Maar goed, ik heb onlangs nog een bepaalde portal voor makelaars begeleid en deze site koste 75.000 euro en ziet er ook niet heel bijzonder uit. Aan de voorkant is dat niet te zien.
Overigens moet jij onder informatie op jouw site het woord betalen met een hoofdletter B schrijven. Staat een beetje slordig (niet aanvallend he! gewoon een tip)
Bedoel je uploaden met bestanden om te laten printen of zoiets, ik moet wel zeggen dat ik voor onze site ook wel wat dingen ben tegengekomen die ik zelf moest implementeren maar ik zie ook wel vaak hoeveel bla bla bla er in de business is hoor, doen ze helemaal moeilijk tegen mij, en binnen een halve dag had ik het online staan, daar snapten ze niets van haha, ik heb gewoon gezegd dat ze beter (sneller) personeel dan moeten nemen want als een simpele huisvrouw het kan zal het vast wel meevallen (dan heb ik het wel over een normale webshop he, gemaakt met zencart, maar goed die lui vertelden mij allemaal bla en dat hoeft niet altijd)