En nu de volwassenen.

Discussie in 'De lounge' gestart door This is me, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Waaro aak je van jonge moeders niet gewoon moeders?

maar goed,

ik werk in een bloemenzaak en kom ook veel oudere mensen zonder fatsoen tegen..

- na je fluiten als je al ergens mee bezig bent, of roepen joehoe joehoe
    - Van alles afbreken en dan onschuldig terug zetten.. zeg gewoon sorry..
    - goede morgen / avond / middag zeggen als je iemand aankijkt (of ben ik te aardig? hiih)
    - netjes bedankt zeggen

en ik irriteer me zooo aan die mensen!

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Allemaal heel erg herkenbaar... Erg eigenlijk dat dit soort kleine dingen zo moeilijk lijken te zijn, terwijl het het leven zoveel gezelliger en leuker maakt... Beetje positiviteit ipv al dat gemopper op elkaar, maakt het leven zoveel gezelliger!!!

Wat ik irritant vind, maar vrees dat dit een "probleem" van alle tijden is: Heel wat oude mensen voelen zich geoorloofd om je kind even te aaien of aan te raken als je bijv in de rij bij de kassa staat...
    "ahhh koetjekoetjekoetje.." BAH! Daar kan ik slecht tegen. Ik snap dat ze mijn dochter schattig vinden (want zo ziet ze er zeker uit! Tis zó'n moppie....;):) ze denken alleen altijd dat ze jonger is omdat ze zo klein is....) en vind het prima dat ze even met haar kletsen of kiekeboe spelen of noem maar op maar dat kan ook zonder haar aan te raken....

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    afgelopen weekend waren wij te eten met de familie, daar was ook een gezin om 20 uur met een klein kindje ( ik schat net 1 jaar), die heeft de hele avond gebruld! Papa en mama willen uit eten en kindje is moe maar moet mee, dan denk ik breng het kindje naar bed thuis en bestel chinees ipv bij de chinees gaan eten ;)

4. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Oh leuk topic, Ik ben zelf nog wat jong, 21, maar ook ik werk al jaren in winkels, nu al 4 jaar in Xenos, en heb ook een hekel aan zoveel volwassenen die bij de kassa komen. Of in de winkel zelfs... Ben je aan t vakken vullen en je hoort alleen maar: Heb je ook nog dit of dat?? Dan kijk ik op zo van: Heb je het tegen mij?? Dan zeg ik: Goedemorgen, wilt u wat vragen? ''Oh ja sorry goedemorgen..'' of gewoon niet;)

En idd dat bellen bij de kassa.. pfff, bij mij is het zo als de telefoon gaat en ik hoor het, terwijl ik dingen aan t scannen ben, dat ik al zo zit van: ach jee gaan we weer, dan nemen ze alsnog die telefoon op! Bel dan later terug of wat dan ook, meestal als het geld gegeven wordt of wat dan ook krijgen ze ook geen alsjeblieft of prettige dag verder te horen:):D dan help ik vrolijk de volgende klant terwijl ik het mandje van de vorige klant naar achter schuif haha. Nou doen jongeren dit ook vaak, maar zelfs die zijn nog beleefder!

Zo zijn er vast nog wel meer dingen;)

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    en als we het dan toch over de oudere mensen hebben... ;) die potentiële te langzaam rijders op de weg! een ergernis! Vooral hier op de binnenwegen waar je 80 mag rijden, je zit hier altijd weer voor een ouder iemand die net de 50 kan halen op de kilometerteller. als je 80 mag rijden ga dan 80 rijden, hierdoor gaan anderen je niet inhalen op gevaarlijke momenten.

6. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Groot gelijk, weetje hoeveel bacterien in de handen zitten. Ik vind het ook a-relax.

Als ik een lief kindje zie, speel ik kie en boe of zwaai ik. Maar aanraken? Nee.

Ik weet nog als kleinkind toen mijn zus baby eendjes wilde vangen. Ze werd achtervolgd door heel veel eenden (die vielen haar aan).

7. MichMar

MichMar Niet meer actief

AMEN!! Die discussie heb ik zo vaak met mijn schoonmoeder, haar reactie ' je moet niet zo hard rijden, je mag maximaal zo hard rijden.' Dat begrijp ik wel, maar mens je brengt anderen in gevaar, met je 80 op een auto/snelweg... Eindeloze discussies ;) En ach het mensie is 67 dus uit respect voor haar leeftijd hou ik me uiteindelijk wel weer stil :)

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Mensen die niet stoppen bij een zebra pad. Sta je op het punt van over steken met je 2 kinderen en ze rijden nog even snel voor je langs.

9. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Met een kar vol boodschappen de band vullen,en de persoon die achter je staat begint ook maar alvast zijn boodschappen op de band te leggen..
    Echt bloed irritant,en als je een opmerking maakt dat je nog een halve kar boodschappen kwijt zou willen op de band,schuiven ze het met een diepe zucht 5 centimeter naar achter:x...grrrr

Deel Deze Pagina