Van de knip echt niks gevoeld. Maar 't hechten.... hou op schei uit!!! Bij de volgende schop ik ze net zo lang van m'n onderkantje af totdat ik een deugdelijke verdoving heb gehad. En die vent maar zeggen, ontspan maar ontspan maar. Zou hem wel 's willen horen als ik zijn ballen aan elkaar naai zonder verdoving!!
Ik ben bij de 1e ook ingeknipt, tijdens een wee niks van gevoelt en had geen keuze, kleine moest er met spoed uit. Moest daarna wel wachten op hechten omdat er een spoedgevoel tussen door kwam, toen extra verdoofd, maar voelde wel hoe hij aan het hechten was, maar echt bewust was er nie van door alles.
Ik heb niets gevoeld van de knip en het hechten viel mij ook alles mee. Toen ik op het verlosbed lagmet mijn benen in de beugels, verdwenen de weeen en kreeg ook geen persweeen, maar heb de knip niet gevoeld!
die knip merkte ik ook niets van, maar het hechten was een drama! leek eeuwig te duren en de verdoving begon uit te werken.. brrrr...
Hier gescheurd voelde hier niks van .. hechten was minder dit gelijk aangegeven en toen extra verdoofd! Niks verder gemerkt.
Klein beetje geknipt, maar idd ook niets van gevoeld. Je hebt dan al zóveel pijn dat je dit blijkbaar niet eens merkt. Ehm, ik betwijfel of ik je hier wel mee gerust stel... (sorry...)