Gefelicieerd met de geboorte van je dochtertje! Fijn dat je niet geknipt of gescheurd bent! ff on-topic: ik ben wel gescheurd, subtotaal ruptuur, maar heb er niks van gevoeld!
Hier een knip! 8 hechtingen. Een knip zonder vooraf verdoofd te zijn (want het was met spoed, het was tevens een thuisbevalling..) Eerlijk? Het deed geen pijn... maar ik voelde wel wat door mijn vlees gaan, zeg maar.. en oh ja, dat geluid, ieuw. Maarre... de pijn van die weeen en persweeen doet alles vergeten! Brrr. En niet te vergeten de pijn van de hechtingen...... vre-se-lijkkkkk.
Er is mij altijd verteld dat een knip beter geneest. Ben zelf bij de eerste ook geknipt. (en het idee stond me eigenlijk ook niet aan. Was er ook als de dood voor) Maar je voelt niks. Ze verdoven je in een whee. Dus tja, het gaat daarna wel een stuk sneller. Liefs Janna
Hier ben ik het helemaal mee eens, ik vond het hechten echt behoorlijk pijnlijk! GElukkig deden ze dat toen de baby bij mij op mn borst lag, dit verzachte de pijn een beetje...
Wat fijn dat je geen scheuren of knip had, denk wel dat het met het gewcht van de baby te maken heeft.. Mijn jongetje was 4130 bij de geboorte en toen ik hem zag dacht ik meteen "dit kun je niet bevallen zonder dat je scheurt of een knip hebt!"
nou kennis van me beviel van een dochter 4300gram en geen scheurtje of knipje! Echt wow, heeft gewoon rekbaar vel denk ik hahha Maar dat hechten was idd,,,,aaauuuw. Heb een extra verdoving gevraagd. Daar waren die persweeën niks bij.
van de knip heb ik niks gevoeld , hoorde alleen een hoop gekraak. het hechten was wel wat vervelender ondaks de verdoving.
Bij beide ukkies ingescheurd, bij de eerste heel erg (12 hechtingen ofzo) en bij de tweede bijna niet 2 hechtingen ofzo en schaafwondje...en nee bij beiden niets gevoeld daarvan. PAs na het scheuren toen men zei dat ik gehecht moest dacht ik, oh oke?! Toen voelde ik het pas haha!
Ik ben ingescheurd tot aan mij kringspier en heb hier helemaal niks van gevoeld, erna natuurlijk wel toen het hechten gebeurt was.. Ze hechten een totaal ruptuur gelukkig onder narcose...
hier ook ingescheurd niks van gevoelt!!maar vondt het hechten en de spuitjes die je daar voor krijgt wel erg vervelend en de dagne erna heel eerlijk zijn ook niet fijn!!EERLIJK GENOEG ZO haha
Hier ingescheurd en geknipt. Scheuren niet gevoeld, knip wel ondanks verdoving maar deed niet echt pijn. Hechten was drama, ondanks de verdoving. En nu is die stomme knip ook nog ontstoken waar ik mega veel last van heb. Scheur voel ik trouwens nog niks van.
heb alleen je vraag gelezen en de rest niet !!!!! maar ik heb er totaal niks van gevoeld t inknippen . kreeg van te voren al een verdoving om daarna te kunnen hechten en ze knippen in een wee dus echt niks van gevoeld
he meid, nou zo´n knip is echt niks om je bang of zorgen over te maken joh...de bevalling zelf is veel heftiger dan zo´n knip (heb ik gehad bij mijn 1e) merk je echt weinig van hoor. En ik denk dat je beter geknipt kan worden dan dat je uitscheurd hoe kom je erbij dat je dat liever zou willen??
Twee keer een knipe gehad. Allebei op dezelfde plek, was ook dezelfde vk. Van de eerste keer herinner ik mij alleen het geknip..zo'n knipknip geluid wat een schaar maakt echt heel erg eng gevoel kreeg ik erbij. Tweede keer moest het allemaal zo snel dat ik er niks van meegekregen heb. En om heel eerlijk te zijn vond ik het hechten veel erger en pijnlijker maarja ze heeft het beide keren netjes gemaakt en al snel geen last meer van gelukkig
Echt ik heb er niets van gevoeld..flinke knip gehad ivm sterrenkijkertje...hechten was ook niet zo'n probleem...wel 4 dagen goed beurs erna...maar de knip? als ze het niet gezecht hadden had ik het niet gemerkt.
Ik was ingescheurd en had 6 binnenwaartse en 6 buitenwaartse hechtingen en ik heb niks van het scheuren gevoelt. Kwam door dr brede schouders. Hechten vond ik wel pijnlijk.
Ik heb een knip gekregen en ik heb er helemaal niets van gemerkt! Achteraf vroeg ik of ik soms een knip gekregen had omdat ik gehoord had dat ze de verpleegkundige vroeg om een verdoving erbij te pakken. Moet zeggen dat ik tijdens het persen de hele tijd mn ogen strak dicht gehad heb, dus ik heb het niet gezien of gemerkt. Gelukkig heb ik de knip zelf ook niet gehoord want dat lijkt me echt een akelig geluid! Hechten was wel vervelend want dat gebeurde pas 2,5 uur na mn bevalling doordat het druk was op de afdeling en omdat mn placenta niet los wilde komen. Uiteindelijk is de gynaecoloog erbij geroepen om de placenta los te trekken en om me te hechten. Toen was ik al helemaal uit de roes van de bevalling (en ik had honger!) waardoor ik het hechten ondanks de verdoving heel bewust heb meegemaakt. Dat was echt niet leuk!
Ik heb HE-LE-MAAL niks gevoelt van het inscheuren of hechten. Maar goed ik was een beetje high van de bevalling geloof ik hahaha en was van mijn zoontje aan het genieten die op mijn buik lag. Niks boeide me meer.
pff nou ik ben ingescheurd, voelde het scheuren en dat was geen fijn gevoel!!!!! Het deed me echt wel zeer! Naderhand deed het ook veel zeer, ze hadden me niet gehecht, had eigenlijk wel gemoeten. Mja, de meesten voelen er weinig van...