en nu...!! depresieve man

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    mijn vriend is depressief hij is kwa gedrag zo snel aangebrand/agresief hij kan niks hebben wilt niks kan niks is moe altijd..
    ik kan er gewoon niet meer mee leven wordt zo ongelukkig we zijn inwonend bij mijn vder doordat we geen huis kunnen krijgen..
    zijn dokter zit bij zijn huis en ik heb hem net de deur uitgestuurd:(:(
    heb hem gezegt dat hij maar naar de dokter gaat en daar gaat praten en mischien zelfs antidepresieva gaat vragen want ik kan zo niet meer verder ...
    elke keer gaat het 2 dagen goed en daarna weer fout elke keer hetzelfde liedje dezelfde ruzie's
    en ik krijg gewoon echt een hekel aan hem op deze manier..
    ik hou zo zielsveel van hem maar als hij niet de stap neemt om naar de dokter te gaan gaat dit niet goed komen

zit er helemaal doorheen ben ik te hard voor hem geweest maar hoe had ik het anders kunnen doen
    iemand ervaring hiermee

moest echt even me verhaal kwijt tnks

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

oh meis ik weet er alles van!!

als je wil kun je me pben!!

3. Dana

Dana Niet meer actief

ik vind je niet te hard, dat hij depressief is daar kan hij niks aan doen maar als hij geen hulp wil dan zou ik hem ook een trap onder de kont naar de huisarts geven dus ik geef je groot gelijk!

sterkte met de situatie!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    tnks

5. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

mijn man is ook depressief ! hij heeft wel hulp gezocht en moet eerlijk zegge heb ook hard en streng moeten zijn voor hij dat deed sterkte meid hoop dat hij snel hulp aanvaard en dat het snel beter gaat

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    moeilijk meis... het is een rotziekte...
    Mijn man heeft last van winterdepressie en dan kan ie net zo zijn, alleen duurt het dan niet zo lang gelukkig. Hij krijgt er lichttherapie voor.
    Maar je doet er goed aan om hem hulp te laten zoeken. Mensen met een depressie doen namelijk niets en willen niets en gaan dan hulp zoeken uitstellen. Je kan iig met hem mee gaan als hij dat fijner zou vinden.

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ben zelf heel vatbaar voor depressie dus kan er gewoon niet goed tegen..
    slik zelf ook soms antidepresiva dus begrijp hem heel goed hoor

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ivm meelezers wil ik hier niet openbaar op in gaan maar je mag me pb-en;)

Deel Deze Pagina