Ik kan het bijna niet geloven en het is ook nog heel erg pril. Maar ik ben ook wel heel erg blij, ik ben zwanger! Een dikke vette roze stip verscheen er op de test, daar was geen twijfel over mogelijk. Het begint nu te landen en het is zo onwerkelijk! Hebben de andere, net zwangeren ook? ben voorzichtig blij, van de andere kanten wil ik het uitschreeuwen van geluk. We willen het voorlopig nog even stilhouden, ik vind het fijn om het met jullie te kunnen delen , schept toch een band zeg maar......
wat fijn meid! gefelicteerd! ik weet helemaal hoe je je voelt, ik weet het ook net vandaag en het is zo onwerkelijk nog haha je wilt het uitschreeuwen en aand e andere kant wil je het nog veilig voor jezelf houden, hopen dat alles goed gaat en heel erg veel wennen aan het idee! kon mezelf amper bedwingen mijn moeder te bellen en ik ben echt een mama's kindje haha
Nou, dat had ik nou ook! ik heb vrijdag een positieve test gedaan en had ik net 's middags met mijn moeder afgesproken om te gaan lunchen! ik was zo gespannen, maar gelukkig had ik het excuus dat ik een dag later belangrijke examens had voor een studie die ik op dit moment volg.....hahaha.....dus ik zakte niet door de mand. Maar goed, jij ook van harte gefeliciteerd, enne, hopelijk gaan we samen een aantal heeeelleeeee mooie maanden tegemoet! Maar dat gaat helemaal goedkomen!
haha raar gevoel loop je dan mee rodn he!? zal er wel bij horen worden heeeeele mooie maanden met een decemberkindje als beloning!