Ik hoorde gister ineens nog een naam die ik al wel langer in mijn hoofd had maar erg twijfelde en dacht dat mijn man het toch niet mooi zou vinden.. toen het gister dus genoemd werd door iemand dacht ik ineens: he die vind ik toch wel mooi en mijn man vind hem ook mooi dus nu twijfel ik heel erg het zijn 2 totaal verschillende namen haha Jesse of Kyran
ja het word ook gewoon jesse op z'n nederlands dan.. ik twijfel omdat die naam al vaker voorkomt in ons dorpje en het een totaal andere naam is dan danisha.. wel vind ik hem super mooi.. kyran hoor je een stuk minder en is dus lekker orgineel dus vind het moeilijk
Persoonlijk vind ik Jesse een mooiere naam. Als ik echter naar de naam van je dochtertje kijk vind ik Kyran daar mooier bij passen. Mmm.. ik maak het vast niet gemakkelijker voor je .
geeft niks smaken verschillen gelukkig! ik vind jesse idd ook wel bij danisha passen al vinden de meesten van niet.. maar vind ik ook niet zo heel belangrijk hoor want de naam zelf moet gewoon mooi zijn..
Vind Jesse erg leuk maar ook wel erg populair en Kyran vind ik helemaal niet mooi...beetje mannelijke vorm van Kyra...nee dan zou ik zeker voor Jesse gaan
dat vind ik dus ook het lastige.. het is een hele mooie naam en hoor je zo veel en ook in mijn omgeving.. wij spreken kyran dan wel uit als kieran
Ik had dit echt niet bij mijn eerste.. toen wist ik met 8 week al dat het danisha zou worden bij een meisje haha.. maar nu?? pff echt moeilijk.. de meesten stemmen voor Jesse maar ja daarom is die naam ook zo populair omdat veel hem mooi vinden... en ik ken dus ook 2 jesse's in ons dorpje en het is ook een super naam haha.. kyran vind ik ook heel mooi en het is mischien meer wennen voor mensen maar dat hadden ze ook vast bij mijn eerste en nu weten ze niet beter... maar die naam hoor je tenminste bijna niet... echt lastig.. gelukkig heb ik nog even maar ben wel benieuwd naar jullie reacties
Lastig inderdaad. Zoals ik al had gezegd vind ik Jesse mooier, maar inderdaad wel erg populair. Het ligt eraan of je dat een 'probleem' vind want in dat geval kun je beter voor Kyran kiezen.
nou opzich vind ik het geen probleem dat de naam populair is maar het stoort mij heel erg dat er dus 2 bekenden van mij hun kindje zo hebben genoemd.. ik ga verder niet in het dagelijks leven met ze om maar we kennen elkaar wel en hebben elkaar in de hyves enz.. ik vind het gewoon jammer dat ze dan denken: och weer een jesse er bij.. tis niet zo'n groot dorpje... met de naam kyran heb je dit dus helemaal niet maar ik weet gewoon niet wat ik nou mooier vind