Na elke voeding naar bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Doen jullie je kindjes na elke voeding naar bed? Ik heb het idee dat het hier niet altijd zin heeft omdat Esmee gewoon niet gaat slapen. Zal ik haar dan het beste beneden kunnen houden? Dat betekent wel dat ik haar de hele tijd bezig moet houden en moet vermaken omdat ze dit zelf niet kan...

2. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Djaydee gaat 4 van de vijf voedingen terug naar bed, meestal niet meteen, ik ga na de voeding even met haar spelen en daarna moet ze zichzelf bezig houden dit alles is tot een uur na de voeding en daarna krijgt ze echt slaap, en wrijft ze in haar oogjes. Toen ze een maand oud was ging ze na een half uurtje weer slapen, maar toch wel na de meeste voedingen. Als Esmee echt niet wil slapen, dan kun je haar wel in bed houden, maar dan kan ze beter lekker in de box liggen.

Ik heb toen Djaydee ook een maand oud was een speelkleed met een boog erboven in de box gelegd en hier vermaakte ze zich mee door alleen al de speeltjes te bestuderen en af en toe een knal te verkopen, haar mobile vond ze ook geweldig om te bestuderen, nu is het een muziekkleed, een wipstoel met een boog met speeltjes en een muziekhond waar ze zich mee vermaakt, misschien heeft Esmee andere interesses probeer langzaam iets uit, en kijk wat ze leuk vind als het haar interesseert, misschien dat ze dan wel alleen wil spelen, en misschien is ze snel uitgekeken op speeltjes dat kan ook, probeer het het is moeilijk om je kind de hele dag bezig te houden en dat is ook niet de bedoeling want ze moeten zichzelf ook kunnen vermaken.

Groetjes Monique76

3. Niet meer actief

Als je kindje wakker is, dan hoef je haar niet persé op bed te leggen. Maar als ze ook niet protesteert, kan dit voor haar toch prettig zijn. Zo rust ze toch ook.

Je hoeft je kindje niet steeds bezig te houden, omdat het niet in bed ligt. Laat haar lekker rondkijken, een beetje pruttelen en misschien een beetje huilen.. allemaal niet erg!

4. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Gewoon je kindje goed in de gaten blijven houden. Je kunt na een tijdje goed zien wanneer ze moe is en het tijd is om te gaan slapen. Elk kindje heeft een eigen karaktertje, en dat moet jij leren kennen. Het heeft bij mij ook wel eventjes geduurd hoor, pas sinds een week of 2 begin ik hem eindelijk een beetje te begrijpen... ;)

groetjes Setje

5. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ilias gaat na de ochtend fles altijd mee naar beneden en dan zet ik hem in het wipstoeltje in de box. Soms met de bewegende muziekmobiel aan, soms zonder. Hij zit dan lekker te kijken meestal en ik kan dan op mijn gemak ontbijten en soms ook douchen. Daarna ga ik hem pas wassen en daarna gaat hij pas zijn bedje weer in :D

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin ging in het beegin wel na elke fles weer naar bedje

maar was zij een slaapkoppie :)
    met een mnd of 4 weerdt zij pas wat wakkerder maar ook maar 30 min na haar flesje , daarna wilde ze weer grif naar haar bedje

7. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Nee hoor. Mijn zoontje gaat als hij wakker is gewoon mee naar beneden (na de fles van 11 uur)en merk ik dat hij weer moe begint te worden dan gaat hij naar bed.
    Verder hoef ik hem ook niet steeds bezig te houden. Hij kan ook lekker rustig naar zijn speeltjes in de box liggen kijken.

Deel Deze Pagina