Hai meiden, Ik krijg 9 maart een HSG onderzoek omdat ik POCS heb, ik ben 28 jan. voor het laatst ongesteld geweest en ik ben sinds gisteren een kuur van 10 dagen gestart met Duphaston (progesteron) om mijn menstruatie op te wekken zodat ik "schoon"ben voor de rontgenfoto. Vrijdag nog voor alle zekerheid een zw.test gehad om een zwangerschap uit te sluiten, deze test was negatief. Nu ben ik alleen bang voor het volgende: stel ik ben wel zwanger en het was nog te vroeg voor een test en ik neem nu 10 dagen progesteron (ik heb dit altijd te weinig zodat er geen eitje kan blijven plakken) stel he, dan zou het toch nog mogelijk kunnen zijn dat ik wel zwanger ben? ik zit er over te denken om alsnog een zw.test te doen als ik nog niet ongesteld wordt, voor het onderzoek. Ik ben al een paar dagen zo onwijs moe! Echt ik kan mezelf bijna niet vooruit slepen zo moe! Ben de hele week al misselijk en heb veel hoofdpijn die met paracetamol niet weg gaat. Zijn er meiden die niet zwanger werden en door Duphaston (na het gebruik van) wel zwanger bleken te zijn???