en nu ga ik echt niks meer kopen....ehum

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eve, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ik heb er (nog) geen last van, koopziekte. Maar ik denk dat het bij een tweede ook anders is. Dan heb je nagenooeg alles al! Jammer, maar wel goedkoop!
    Groetjes Jessica

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Vanaf wanneer zijn jullie begonnen met spullen zelf aan te schaffen?
    Hoorde vandaag van een vriendinnetje die 3 dagen later is uitgerekend dat zij al een maxicosie had gekocht. Toen dacht ik; dat is wel vroeg. Maar als ik dan ook weer lees dat er meiden zijn die voor 12 weken al een complete babykamer af hebben, begin ik bijna weer te twijfelen...
    Hoelang is de levertijd op een kinderwagen ongeveer? Moet natuurlijk niet hebben dat ik straks zonder zit :D

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben vanaf ongeveer 12 weken begonnen wat wat spulletjes kopen. En dat werd elke week meer :D . Heb de kinderwagen met 20 weken besteld. Die had maar 3 weken levertijd. Maar dat verschilt heel erg per winkel. Met 21 weken de meubels gehaald bij Ikea. Dus daar zat helemaal geen levertijd op. Ligt er dus helemaal aan wat je wilt. Maar het kan echt geen kwaad om je nu alvast te orienteren en prijzen te gaan vergelijken. Dat scheelt nml behoorlijk per winkel! Enne..niet te veel kopen :) :)

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff... wij hebben wel al een kinderwagen en mijn man is nu zelf een kast /commode aan het maken en dan gaat hij zelf nog een bedje maken. Maar dat zal nog niet heel snel klaar zijn, denk ik. Verder heb ik spullen gekregen: box, badje, aankleedkussen en een doos met kleertjes. Eerlijk is eerlijk.... kleinere dingen heb ik nog helemaal niet gekocht... Ik moet echt eens op pad voor luiers, kleertjes, matras, deken en zo voorts. Maar ik heb telkens zo iets van ... ik heb toch nog de tijd. Ik kijk wel regelmatig maar heb eigenlijk nog niets van dat kleine spul gekocht.
    Ik vind het wel erg leuk om naar kinderspeelgoed te kijken, al zal onze beeb daar voorlopig nog niets aan hebben....

Karin

Deel Deze Pagina