Stylingsproduct voor dik haar met slag.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Pomm, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mijn zoontje heeft een enorm volle bos haar met slag, is inmiddels 6 keer naar de kapper geweest, het groeit erg snel. Nu is het wat langer en moet er voor het mooie wat ''spul'' in. Nu heb ik alleen nog een gel maar daar wordt het stug van en een rommeltje (zoals op de foto). Iemand een idee wat voor product, gel/ wax oid zacht is voor zijn haar en toch een een beetje ''styled''?

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    taft curl (soort balsem) vind ik voor mijn eigen krullen prettig, wordt niet te hard en ziet er gelijk een stuk verzorgder uit. Wella professionals heeft ook ziets, flowing form. Die is alleen een stuk duurder en niet bij de gewone drogist te krijgen maar alleen bij kapper etc.

3. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gebruik jij nu dan? Want ik ben juist op zoek naar een product waar het haar van mijn zoontje wat stugger en rommeliger van wordt ;)

Mijn zoontje heeft zacht en dun haar en wat ik nu gebruik is er na een half uurtje al weer uit…

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Waaauw wat een mooie bos haar!

Helaas geen tips, hoopte hier wat tips op te doen.
    Mijn zoon heeft slag in zijn haar als het nat/vochtig is, maar zodra we een paar uur verder zijn wordt het stijler. Zonder haarspul is het heel fluffy, maar van wax/gel, zakt het weer enorm uit..

Deel Deze Pagina