En nu...is het klaar!

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 15 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier ook nog niet gebeten, nu wel de neiging, want haakje..

2. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat een goed topic! Ik wil ook zo graag van nagelbijten afkomen.. heb al vanalles geprobeerd maar niks lukt echt.. ik ben echt een emo-bijter. Zodra de spanning te hoog wordt bij mij, ga ik bijten.. Ik ben nu al een paar dagen extra veel aan het smeren met hand/nagel creme, hopelijk helpt het om mijn nagels wat sterker te krijgen zodat ze niet snel gaan scheuren en hakkelen. Daar kan ik namelijk echt niet tegen. Ze moeten netjes recht zijn en zodra er ook maar 1 haakje of bobbeltje of scheurtje in zit, moet dat direct weg. Maarja, daarmee maak ik het natuurlijk alleen maar erger.. misschien moet ik gewoon standaard een vijl in mijn tas houden?

In elk geval veel succes meiden! Ik ga proberen met jullie mee te doen!

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik vijl de nagels van mijn man regelmatig. Zolang ze niet te lang kunnen worden, en vooral geen haakjes hebben, is zijn neiging om te bijten al gehalveerd.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Liedx: In het uiterste geval ga ik dit doen: Nagelbijten misschien wat voor je man.

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hallo meiden.
    Ik doe ook mee! Bijt zolang ik mij kan herrinneren. Ben een jaartje gestopt maar tijdens mijn zwangerschap braken ze af en sinds die tijd bijt ik weer volop. Vandaag nagelharder aangeschaft en opgedaan als een soort reminder als ik de vingers in mijn mond steek!

6. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Ts, knap hoor!

Hier helaas iedere dag wel 1 keer, maar dat is al een stuk minder dan normaal. En als ik start en het doorhad meteen weer gestopt, het gaat me lukken!

Ik moet ook verzorgingsproducten gaan halen, dat werkte altijd wel een tijdje, maar nu ga ik het volhouden.

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Voordat ik naar Thailand ga (17 maart) Wil ik weer mooie lange nagels hebben! Mijn streef! :D

8. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Steekt een afgekloven vingertje op......

Vreselijk! Als ik stop dan hou ik dat maar een paar weekjes vol! Een haakje is funest voor me! Overigens heb ik nu sinds zondag niet meer gebeten! Mijn manier? Gewoon nagellak erop smeren.... Dat is de enige reden dat ik ze dan niet bijt, omdat ik dat smerig vind...

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mijn streef is juni, dan gaan we een lange reis maken. Weet niet meer precies hoelang het de vorige keer duurde voordat ze ''lang'' waren.

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Laat gel of acrylnagels zetten. Je kunt toch niet door gel heen bijten? Lijkt me ook hartstikke vies btw. Alhoewel, mijn sm haar nagels onder de gel weg wist te vreten. Hoe? geen idee. Mijn man bijt ook nagels trouwens. Ik pets hem wel steeds op zn vingers, vind het vreselijk, maar hij kan er ook niet mee stoppen.

11. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    female81: bedankt! Heb het aan hem voorgesteld maar hij wil er niks van weten. Hij heeft dat een tijdje geprobeerd en krijgt de rillingen van vijlen :)

Saar22: Bedankt! Helaas gaat dat ook niet lukken want we wonen niet in NL en als we er zijn rennen we het land door.

Bedankt voor het meedenken. Succes allemaal!

12. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Ik heb het gelukkig nooit gedaan dus kan je niet zo goed helpen.

Maar ik dacht dat er van dat spul is wat je op je nagels kan doen wat heel erg vies is. Werkt zoiets niet?

13. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Ik was een extreme nagelbijter.. Nagels kwamen amper boven de nagelriem uit..... Heb een paar weken volgehouden om niet te bijten zodat ze groeien, gelijk gelnagels erop... Nou lukt bijten niet meer... En groeien mn eigen nagels mooi door onder de neppe. Nadeel wel is dat als ik mn nepnagels eraf haal, dat mn eigen nagels dun en broos zijn en snel afbreken...en jawel randjes krijgen die er weer afmoeten........

Nagelriemen waren eerst heel lelijk.. Van die hoopjes uitstekend vlees... Heeft de nagelstyliste weggeknipt en zijn nu mooi recht.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb getwijfeld om een week of 3 geleden zelf een topic te beginnen :D

Ik ben zo lang als ik weet een nagelbijter. Nooit mooie nagels gehad. Nu mijn 30ste verjaardag eraan komt, vind ik voor mezelf dat het genoeg geweest is. Mijn rechterhand heeft ondertussen mooie nagels, aan de linkerkant heb ik mijn pink nog gebeten en mijn ringvinger was mijn nagel helemaal gescheurd. Dus die moeten nu nog bijgroeien.

Ik heb ook al zoveel stoppogingen ondernomen, maar na een dag was het weer voorbij. Gel- of acrylnagels zijn voor nagelsbijters geen oplossing ondanks hetgeen je vindt op het net. Ze moeten je nagel zo afschuren om het erop te zetten en als nagelbijter zijn je nagels al minder sterk. En dat geld wilde ik er ook niet aan geven om dan nog geen mooie eigen nagels te hebben.

Dus, ik steun je ook! :)

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik bijt alleen nagels als er een heel vervelend haaltje aan zit. dat moet er gewoon af en dan gaat vaak de rest van mn nagel ook mee.
    op dit moment breken ze snel af, maar ik probeer om ze netjes te houden.
    als mn nagels lang zijn heb ik ook mooie nagels en ik heb regelmatig de vraag gekregen of ik nepnagels had.
    moet er nu weer even mn best voor doen.

ik heb mijn hele jeugd nagels gebeten en ben eraf gekomen door een weddenschap met mn buurvrouw. wie nagels beet moest de ander een zak drop betalen.

geen tips maar ik weet wat je bedoelt.
    succes!!!

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier nog steeds goed!!!

Ik dacht net, ga even een klein randje eraf vijlen zodat het wat mooier eruit ziet, en mijn nagels trakteren op een glanslakje... kan ik mijn vijl nergens vinden....-_-'

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Super. Hier gaat het ook goed. Heb mijn nagels niet eens gelakt. Vijl ben ik ook kwijt, dus hopelijk gaat het goed.

19. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Yeahnh ik heb ook al die tijd nog niet gebeten! Op mijn pink komt nu al een mooi wit randje (jaaa ik heb wel mooie witte nagels als ik ze kan laten groeien!) alleen bij mijn middelvingers lopen de nagels maar buiten (smal bij de nagelriemen en wijd naar buiten toe) en dat is echt geen gezicht, die probeer ik dus altijd recht bij te vijlen, alleen heb ik dus 2 dagen geleden zo hard gevijld dat ik een snee in mijn vinger vijlde! :-/ autsssjjjj!

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kellebel: oh auw! hier ook hele witte nagels van mezelf! ben er zo blij mee hahaha.

Weer een bijtloze dag vandaag! Morgen maar eens op zoek gaan naar mijn vijl. had er 2 en beide spoorloos. Anders maar even een nieuwe kopen.

Deel Deze Pagina