Mijn moeder was altijd jaloers op mijn witte randjes, ik jaloers op haar lange nagels en slanke vingers Ik heb overal en nergens vijlen liggen, maar nooit 1 in de auto, waar het bij mij vaak mis gaat!
Hier nu ook een paar dagen niet gebeten en zojuist weer een extra laagje verharder erop gedaan. ! Goed bezig dames!
Vl zal ook wel blij zijn dat ik hem nu weer lekker kan krabbelen Darkangel ik zou dus gerust stoppen om een haakje weg te vijlen... Of voor het stoplicht even snel...
Autsj kellebel. Niet meer zo hard vijlen dan. Goed idee van die foto. Kan ik er ook altijd naar terug kijken. Zo wil ik het nooit meer hebben.
Oeh, nou de voor foto durf ik eerlijk gezegd niet te maken, schaam me dood.... De na foto is een beter idee Hier gaat het telkens beter, ik heb ze gevijld en met nagelverharder gedaan, wat zijn ze dan ineens mooi indanks dat ze er nog niet op en top uitzien. Het niet nagelbijten gaat me nu goed af, al ben ik nu wel velletjes aan het eraf trekken, dus dat moet ik nog ff afleren. Ik tel altijd hoeveel ik ee mooi vind enzo, doen jullie dat ook? Ik zit nu op 3 mooie nagels, 5 redelijke en 2 echt lelijke, nu hopen dat ze snel allemaal mooi zijn!
Hier een nieuwe vijl gehaald! Dus als ik zin heb straks even vijlen en een lakje Als we 3 weken verder zijn he, zou ik (als ik niet bijt) dan wel al weer wat langere nagels hebben? groeit dat zo snel?
Drie weken heb je normaal een mooie legte. Alle ik toch Heb nu zo'n randje aan mijn nagels die mooi gegroeid zijn. Maar dat randje is niet zo mooi wit. Is zo wat gelig en lijkt allemaal vuil onder te zitten. Straks weer maar lakje erop. Dat dacht ik trouwens dat ook langer meeging dan een paar dagen Maar het is alleszins netter dan toen ik ze nog afbeet. Nog 2 zijn heel kort, duimen waren erg kort en geef ik nog een weekje of 2. Het is me voor het eerst gelukt!!
Ik doe ook met jullie mee! Zolang als ik mij kan herinneren bijt ik mijn nagels vreselijk kort af. Ik kan me niet heugen wanneer mijn nagels ooit boven mijn vinger uit gekomen zijn. Alhoewel, toen ik ging trouwen is het me gelukt om 4 maanden van tevoren te stoppen. Toen we eenmaal getrouwd waren, waren mijn nagels er ook in een mum van tijd weer af. Ik heb mezelf aangeleerd om in gezelschap altijd mijn vingers te "verstoppen", want het ziet er echt smerig en afgekloven uit. Twee weken geleden zag een buurvrouw mijn nagels toch en maakte er een opmerking over (zóóóóó, bijt jij je nagels zó kort af??!! doet dat geen pijn?). Sindsdien ben ik maar weer eens een poging aan het ondernemen om te stoppen. Helaas zal het wel een hele tijd gaan duren (als ik het tenminste volhoud, maar daar gá ik natuurlijk voor!) voor ik nagels heb die überhaupt boven mijn vel uitkomen. Maandag iig eerst maar eens nagelverharder en een vijl gaan kopen.
Ohh.. hier ook nog geen foto hoor (wel gemaakt), ze zijn nog zo kort! Duurt echt nog een hele tijd voordat ze boven mijn toppen uitkomen. Ben ook pas bezig sinds ik mijn eerste berichtje geplaatst heb hier, 4-5 dagen geleden. Ik verzorg de nu wel goed, ook lekker met nagelriem olie en handcreme.
Mooi darkangel. Hier ook nog niet zo prachtig. Mijn nagels zijn sowieso erg kort, voordat die een keer boven mijn topjes uitkomen....
Ik beet vroeger ook erg. Nu niet meer. Maar ik merk wel dat als ik stress heb, als eerste mn nagels eraan gaan