Was ook een echte nagel bijter tot bloedens toe velletjes na de geboorte van mijn oudste ben ik gestopt zonder dat ik het zelf door had. Na een paar maanden viel het kwartje van he ik bijt geen nagels meer. En ook raar hier was het dus ook de strest volste periode uit mijn leven. Had het te druk denk met nagel bijten.
Hier gaat het ook nog steeds goed! Ze groeien tergend langzaam, maar het ziet er al stukken minder afgekloven uit!
Stop een vijl in je handtas, een in de luiertas. Een mini in je portemonnee. Een in je jaszak, van mij part nog een in de jaszak van je man. Nu niet meer bijten jij!
Saar!!! Neee!!! Nu moet je weer helemaal opnieuw beginnen Hier is er nog een gescheurd zaterdag. Hopelijk blijft het zo... Mijn mama zei al van constant gewone nagellak op te houden. Ga eens kijken voor gewone doorschijnende dan. Links is goed aan't groeien nu. Die moesten nog allemaal lang worden. Maar begin het verschil te voelen nu Mijn duimen zijn bijna op lengte, hoop maar dat die ook niet gaan scheuren...
Ik doe mijn best. Vind het zo knap van jullie dat jullie het volhouden. Ik kan het ook wel, maar misschien nu even niet.. Ik ga weer overnieuw beginnen..
Hier gaat ook nog steeds goed! Jéé! Nagels van mijn ringvingers groeien heel erg langzaam De rest groeit wel mooi maar ben nog steeds niet bij de vingertop. Jullie?
Hier mooie nageltjes Alleen zondag weer 2 nagels zwaar afgebroken, met was uit de wasmand te halen. Vingers gestoten aan de wasmand en lap... Maar de schade was nog te overzien, gelukkig. Maar bijten heb ik totaal geen behoefte meer aan. Heel gek, dit is me nog nooit gelukt.
Nee wel gewone nagellak. En vijl idd, en vorige week zelfs de nagelknipper! Was even nodig om de scheur kunnen inperken. Heb de indruk dat mijn nagels nu iets sterker zijn. Maar het voelt nog altijd zo gek, langere nagels. Maar ben trots op mezelf!
Hier wel gebeten, maar ik heb mezelf op tijd gestopt. Helaas wel 2 mooie nagels een stuk korter maar die groeien wel weer aan. Ik merk dat als het spannend wordt ik zonder nadenken weer ga bijten, dus dat doe ik nu bewust niet. Maar ook hier trots op mezelf, het is me eigenlijk nog nooit gelukt zonder bytex te gebruiken of heek vaak de nagelverharder en nu heb ik er even geen tijd voor om ze te vezorgen en het lukt gewoon op die ene dag na. Knap dat jullie het ook zo goed volhouden! Dit is een goed topic dus.
Hier gaat het nog steeds goed, niet gebeten tot nu toe! De nagel van mijn ringvinger groeit wel heel langzaam, de rest vijl ik netjes bij totdat de nagel van m'n ringvinger net zo lang is en laat ik ze gelijk op groeien.
Ik bijt ook nagels. Niet in het openbaar, maar meestal als ik alleen ben of met mijn man erbij. (Die slaat dan ook vaak mijn vingers uit mijn mond, haha). Een heel lastig iets. Ik doe het meestal als ik gespannen ben, of zenuwachtig ben ergens voor. Meestal in de auto. Eén hand aan het stuur, één in mijn mond. Of gewoon thuis op de bank. Vaak denk ik er niet eens bij na en doe ik het dus onbewust. Nu had ik laatst keurig mijn nagels laten groeien, klapte er een nagel dubbel toen ik ergens tegenaan stootte. Auwie! Ik weet niet goed hoe je ervan af komt. Je hebt wel heel vies spul in een potje waar je je vingers in kunt dopen, maar dan smaakt alles ernaar, ook je boterham die je vasthoud. Succes ermee!
Ik zal straks als de kleine slaapt even mijn nagels voorzien van een mooi laagje, en een foto update doen.