www.stopnagelbijten.nl/ Ik stop mijn vingers wel in mijn mond en wil bijten, maar elke keer denk ik oh nee niet doen.
Dankzij dit topic weer een poging gedaan en kan nu zeggen dat ik echt gestopt ben met nagelbijten. Sinds februari niet meer gebeten, netjes gevijlde en gelakte nageltjes. Heel blij mee!
Whahaha hier ook! Ik heb nu doorzichtige nagellak op gedaan dit helpt altijd wat beter dan zonder. Als ik bijt proef ik de nagellak en zijn mijn nagels harder. Ben ook 'weer' uhum ja weer begonnen met het niet bijten van mijn nagels. Doe het gewoon onbewust he voor je het weet is er weer een nagel eraf haha.
Ik bijt nu al 3 dagen niet, dankzij dit topic! En nu volhouden!! Ik bijt al.zolang ik me kan herinneren. Behalve tijdens de zwangerschappen, toem beet ik niet. ik hoop over een tijdje ook mooie gelakte nagels te kunnen hebben!
Wow! Ik heb zondag uit pure frustratie 1 nagel gebeten, aaaggghhhh! Maar de rest is momenteel ook weer kort omdat ze allemaal heel laag ingescheurd waren. Baal ervan want het ging echt goed. Maar ga opnieuw beginnen, anders maar met nagelverharder. nikkijane: Flink hoor, al 3 dagen niet Maar tijdens de zwangerschappen kon jij zomaar stoppen! Gek toch dat het dan erna weer misloopt. Ik merk dat ik het nu echt wil en dan lukt het ook om niet te bijten (behalve zondag ).
Ik bijt nu op 1 nagel na al 2 weken niet. Wel gigantisch de neiging. Met name met stressmomenten. Toen is er 1 nagel voor een gedeelte gesneuveld... Gelukkig niet zo ver afgekloven als ik normaal altijd deed. Dus al met al gaat het best redelijk. Ga ze zo eens even op de foto zetten, maar mooi is het nog niet. Ik bijt al sinds ik klein ben dus het wit begint al vrij vroeg zeg maar dus voordat je nagels echt mooi en hoog zijn duurt het gewoon even. Ik ben bang dat je het altijd blijft zien.
Hier gaat het wonderbaarlijk goed! Al heel lang niet gebeten! Ik hou ze wel goed kort, zodat ze niet scheuren of breken. Ik doe er ook nagelverharder op. Ik krijg complimentjes uit mijn omgeving dat mijn nagels er nu zo mooi uitzien. Heerlijk! Wel zit ik nog steeds heel vaak met mijn vingers bij mijn mond (gewoonte hé?).
Hier zijn alle nageltjes weer mooi gelakt Het duurt lang voor ze weer een mooie lengte hebben en dan ineens geoeien ze heel snel vind ik. Nu maar hopen dat ze niet weer gaan scheuren...
Hier ook nog steeds niet gebeten. Gister wel een haakje, die zo goed mogelijk proberen weg te vijlen, maar toch een klein stukje gescheurd. vandaag ook een nagellak gekocht, hopen dat dat ook werkt!