Oh meiden, wat heb ik dan toch een superman. Als ik alle verhalen van anderen vaak zo hoor en lees, dan heb ik er echt eentje uit duizenden of misschien wel miljoenen. Ik heb zelf reuma en doordat Noelle een behoorlijk handenbindertje is, valt het mij echt zwaar om daarnaast nog veel andere huishoudelijke klussen te doen en veel van de zware klussen doet Dirk sowieso vaak in het weekend. Dus naast de zorg voor Noelle kom ik vaak niet veel verder dan de vaatwasser uitruimen, de was wegwerken en stofzuigen en de wc doen. En omdat mijn energie het de laatste tijd echt helemaal laat afweten doordat we nu ook al 9 maanden een slechte nachtrust hebben omdat Noelle een zeer slechte slaapster is, heeft Dirk nu ouderschapsverlof opgenomen en is hij om de week een woensdag thuis, zodat ik ook eens lekker iets voor mezelf kan gaan doen. Maar bij Dirk blijft het niet bij een papa-dag, want tussen alle momenten dat hij met Noelle bezig 'moet' zijn, poetst hij ook nog het hele huis. Een betere man kan ik mij niet wensen. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die net zo boffen als ik, want hij doet echt alles voor me en is ook nog eens een superlieve papa voor zijn dochters.
Hihi, hier nog zo'n superman. Hij is sowieso al 10 keer beter in het huishouden dan ik (schaam, schaam). Ik kom dus niet verder dan de afwas doen en het huis stofzuigen als ik thuis ben met Emma. Hij doet de badkamer, de was, stoft alles, verschoont ons bed... Zucht, waar haalt hij de tijd vandaan!
Whaha! Super! Of ja eigenlijk....! Nouja in ieder geval super beschreven en je hebt je in ieder geval niet verveeld! En tjonge dat net met dat warme weer ! Hoop dat je vandaag wat minder 'missers' had! Haha! Sorry flauw ! Whaha, we kunnen gelukkig niet allemaal super zijn !