dames mag ik even jullie mening.... voor een vriendin van mij organiseer ik een babyshower. ik heb het initiatief genomen en het aan haar moeder gevraagd. voor de goede verstandhouding schoonmoeder ook gevraagd te helpen met organiseren. moeder is vriendin van mij schoonmoeder ken ik alleen van verjaardagen. nu had ik een uitnodiging gemaakt met de tekst dan vriendin haar kleine meisje binnenkort geboren word en dat we haar daarom in het zonnetje willen zetten. nu vind schoonmoeder dus dat haar zoon word vergeten omdat er staat dat vriendin haar kleine meisje word geboren... en nu wil ze dus eigenlijk dat zijn naam er ook op komt te staan... moeder van vriendin houd het in het midden maar ik vind het raar om ook de vader te vermelden.... wat zouden jullie zeggen/doen?
Een babyshower is alleen voor dames dus snap heel goed dat je er niet bij stil hebt gestaan om haar partner te vermelden maar om daar een punt van te maken als schoonmoeder? Tjonge jonge... Wellicht zijn naam tussen haakjes erbij zetten in een iets kleiner lettertype zoals "naam vriendin" en (naam vriend)
Is het de bedoeling dat hij er ook bij is? Collega's hadden een babyshower georganiseerd voor vriendlief en mij... Maar we werken dan ook samen dus had t gek gevonden als hij er niet bij was geweest hihi. In ons geval dus voor beide, doe je alleen met een groep vriendinnen van haar, en alleen met haar zou ik hem ook niet vermelden..
ik had ook meteen het tsjonge jonge gevoel.... tis echt alleen voor haar en ik weet bijna zeker dat vriendlief het niet erg vind als zn naam er niet opstaat... vind het gewoon lastig omdat mn vriendin dr moeder er tussen in zit zeg maar...