Hoi allemaal, Wij hebben 3 ICSI pogingen (met cryo-tese) in DD gehad. In totaal zijn er 37 eicellen weggehaald met de puncties, en maar 4 embryo's zijn teruggeplaatst (waarvan 1 uitliep op een miskraam). Er valt dus heel veel af bij ons. Nu hebben we net te horen gekregen van PNO dat we de 4e keer niet vergoed krijgen. We hebben in augustus een afspraak staan in Gent, een intakegesprek. Mijn vraag aan jullie: kan Gent onderzoeken doen? Kunnen zij kijken hoe de kwaliteit van het verkregen TESE materiaal van mijn man is? Kunnen zij misschien meer te weten komen over de oorzaak? Of doen ze alleen maar een ICSI, zonder verder te kijken? Zoals we er nu over denken willen we het intakegesprek in Gent afwachten. Als de arts aangeeft dat ze onderzoeken kunnen doen, of hij heeft er heel veel vertrouwen in, dan willen we nog één poging zelf betalen. Zo niet, dan houdt het op voor ons. Ergens moeten we de knoop doorhakken. Dan zullen we over een zaaddonor na moeten denken. Ik hoop dat jullie alvast ervaringen in Gent met ons kunnen delen, zodat we alvast een beetje kunnen nadenken hoe we verder willen.