uiteindelijk 3 namen gevonden die we beide leuk vinden, en nu nog kiezen!!!! HELP Vin Enzo Dex welke vinden jullie het leukste???
Vin!! Wilde ik zelf ook voor een jongen, maar wij hebben de tussenvoegsel van en dat vond ik niet zo mooi klinken. Maar verder een super naam
Ik vind dex wel een leuke, stoere naam! Enzo gebruik ook vaak als stopwoordje en Vin doet me een beetje aan vissen denken (sorry!!), Finn vind ik wel leuk maar hoor je wel heel veel nu. Dex vind ik heel gaaf. Succes ermee!!!
ik heb Dex gekozen die staat ook op ons lijstje op 1! onze eerste heet Finn dus Vin vind ik ook leuk!
hier sluit ik me bij aan... zie het kinderen op msn ook veel gebruiken (ook al kiezen die vaak voor : ensow - maar toch )
Vin! Een superstoere naam! Op de tweede plaats komt Dex (ook erg leuk, maar ja Goede Tijden, he?). Enzo vind ik helemaal niks (sorry...).
Vin is de enige naam die acceptabel vind (Vincent) want... Enzo (en zo en natuurlijk een sterke associaties met een knalgele Ferrari) Dex: altijd the badguy en een enorme gladjakker! Nee, een veel te hoog Dynasty gehalte voor mij
HEY ALLEMAAL Bedankt voor jullie leuke, en soms iets minder leuke reacties Ik vind het leuk om andere meningen te horen over de namen, met mijn vrienden kan ik het er niet over hebben, dan is dit een goede oplossing!! ga vooral door met reageren!!! gr. Maaike