Waar blijft de tijd.........? Iedereen zegt altijd: de tijd vliegt... En dat ging altijd het ene oor in het ander weer uit. Maar inmiddels ben ik dus zelf zo'n mama die dat loopt te verkondingen... Vorig jaar om dit tijdstip legde ik mijn vriend nog uit wat er geregeld moest worden wanneer de bevalling zou beginnen... In de nacht die er op volgde (van 23 december '09) braken om 02.06 mijn vliezen en om 12.18 mochten we onze dochter in onze armen sluiten... En nu... een jaar later sta ik de kamer te versieren, slingers ophangen, ballonnen opblazen. Waar is toch die tijd gebleven... het afgelopen jaar is voorbij gevlogen. Ons kleine meisje is een dametje aan het worden. Ze brabbelt, probeert te wandelen en is een echte dondersteen. En haar mama.. die heeft nog steeds last van de zwangerschapshormonen denkt ze want nog telkens lopen de tranen over mijn wangen al kijk ik naar haar. Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat ze uit mij is geboren, en dat ze door mijn melk groot geworden is. Ik blijf doorgaan met haar zelf voeden en hoop dat ze nog veel groter mag groeien! Maar ook dat ze altijd mama's kleine meisje mag blijven... Morgen wordt ze 1... Ik kan het nog steeds niet geloven. *ziet inmiddels door de tranen haar toestenbord niet meer*
Hoi, Alvast van harte gefeliciteerd met je dochters 1e verjaardag... En inderdaad de tijd vliegt voorbij..Keano wordt overmorgen alweer 13 maanden...Elke keer kan hij mama weer aan het huilen maken, als hij weer iets doet wat mij raakt...Het is een wonder en hoop het ooit nog een keer mee te mogen maken...Geniet van de 1e verjaardag!!
Het duurt nog heel eventjes voor het morgen is, maar toch alvast van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie kleine meid! En natuurlijk gefeliciteerd met een jaar borstvoeding! Super! Ga zo door! En die tranen, heel herkenbaar! Haast te herkenbaar zou ik zeggen ! Liefs, Hanneke!
Haha inderdaad. Gefeliciteerd trouwens! Fijne dag voor jullie gewenst morgen. Doosje kleenex bij de hand... Snap nu waarom mensen je zo op het hart drukken: "geniet ervan, van die babytijd!" Het is inderdaad zo voorbij.
Het gaat inderdaad zo snel! Geniet er maar van en alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kindje en met het eerste jaar borstvoeding! Je mag trots op jullie zijn!
oh wat herkenbaar. ik heb dit ook elke keer als mijn meisje weer een maandje ouder word. nog even... en ze word ook een jaar. en ook deze mama heeft behoorlijk last van tranen hoor! elke keer als ik de foto's bekijk van de kraamweek en hoe ze ouder,groter,flinker is geworden....dan schiet ik helemaal vol. en als ze lekker in mijn armen in slaap is gevallen de pink ik ook een traantje weg. Geniet van de eerste verjaardag van je dochter. en pink gerust een traantje weg. denk aan dat jaar dat voorbij is gevlogen en koester die momenten. en kijk dan lekker vooruit naar het aankomende jaar. wat ook weer mooie dingen met zich mee gaat brengen waarin ze groeit ondekt en leert. voor je het weet post je hier weer een topic dat je kleine meid al weer 2 word.
Van harte gefeliciteerd. Geweldig dubbel hè, zo'n eerste verjaardag: ze wordt al zo groot op jouw melk en natuurlijk ben je trots als een pauw (en terecht!), maar dit eerste jaar komt nooit meer terug... Geniet er lekker van, vandaag en alle andre dagen, maar dat komt vast helemaal goed!!
Dank jullie wel voor alle felicitaties! Gisteren hebben we een super dag gehad en ons poppetje is echt lekker verwend(lees: te hihihi). Ze is nu druk in de weer met al haar cadeautjes en lijkt ineens al zoveel groter...
haha zie ineens dat onze dochters dezelfde naam hebben. is die van jou ook zo druk en ondernemend? of ligt dat niet aan de naam maar aan de genen? haha