Misschien had ze gewoon voldoende? Vervelend hoor dat het je zo onzeker maakt! Mijn zoontje kon en kan nog steeds heel goed aangeven als hij honger heeft; dan jengelt hij op een bepaalde manier. Hij dronk t/m maand 5 drie kwartier totaal per keer (hij krijgt altijd 2 borsten), niks sabbelen of in slaap vallen; nee, echt drinken: drie kwartier lang klok-klok-klok! Hij is met 4,5 maand opgenomen in het ziekenhuis en de kinderarts had het nog nooit gezien, die bleef er 3 kwartier naast zitten, want hij geloofde het niet, haha! Hij kwam ook 1200 gram per maand aan de eerste maanden en zit nog steeds bovenin de curve; 't is een stevig ventje net als zijn ouders, hij zal het wel nodig hebben! Vaak kan je wel laten wegen op het inloopspreekuur van het cb? Ik wet niet of je dat rustiger maakt en of je dat lukt met je 3 andere kinderen? Petje af hoor dat je de tijd neemt om bv te geven!
Jemig.. 45min echt drinken... dat zou hier toch wat zijn.. tis niet makkelijk met 4 jonge kids, maar ik wil t heel graag..al is nu soms de fles wel iets dat door mijn hoofd spookt.. maar dan alleen omdat ik niet wil dat ze honger lijdt..als ze ligt te drinken kan ze m echt zo zielig aankijken soms...maar dat kan ook door haar "snot"oogje komen hoor..lijkt t zielig.. Ik ga idd elke week wegen bij cb.. kan dinsdag weer...ben benieuwd...
Maak je niet teveel zorgen hoor! Hier hebben we ook wel rottige weken gehad waarin ze nauwelijks aangekomen was. Inmiddels is ze van 3610 gr (bij de geboorte) naar 5440 gr bij 16 weken gegaan. Het is geen geweldig groeiend meisje, maar ze is heel tevreden! Jij weet het beste of je meisje tevreden is! Vertrouw jezelf hoor!