slijmprop?

Discussie in 'De bevalling' gestart door umm, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sorry dames voor het wat onsmakelijke onderwerp...

Ben momenteel zwanger van mijn derde wondertje en net toen ik naar toilet ging kreeg ik wat krampen/persgevoel en zag daarna een wit knikkerachtig bolletje slijm liggen. Zou dat de slijmprop kunnen zijn?

Is me bij de vorige twee nooit opgevallen namelijk.

2. onzeker23

onzeker23 Lid

3 nov 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou best kunnen. Had ik paar weken terug ook. Echter vanaf afgelopen zondag slijm met oud bloed. Echt zoals het afgebeeld staat op plaatjes (google)
    Begin me ook af te vragen hoe groot die slijmprop wel niet is hahaha. Vanmorgen ook weer een grote prop/sliert.

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik denk het niet. Ik was de mijne in 1 stuk verloren en het zag eruit als een kleine versie van een tampon vond ik. Hij was rood van het bloed en ik had ook bloed bij het afvegen.

4. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je dames voor de reacties. Het zegt helaas zo wie zo niks over een naderende bevalling maar was gewoon nieuwsgierig naar of het zo kon zijn. Bij de vorige twee niet zo iets meegemaakt/ gezien namelijk.

5. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Zou kunnen.
    Bij mij kwam het in etappes en elke keer best veel. Leek wel behangplaksel. Ik heb er nooit bloed bij gehad.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Bij de slijmprop verlies je meestal ook iets van bloed, maar dat hoeft niet.

Deel Deze Pagina