Het onderwerp zegt het eigenlijk al. Vorig jaar maart werd er een topic geopend door een lid, volgens mij beertje, dat haar man al 12 jaar bij een baas werkte en de baas ervan inene spoorloos was. Er werden een aantal acties opgericht waaronder een mail sturen naar Das je goed recht. Hieraan heb ik meegedaan, en nu een mail terug gehad met het verzoek van gegevens. Door deze mail vroeg ik mij af of er al een oplossing was en hoe het nu gaat. Omdat ik eigenlijk het fijne er niet van wist, geen details of wat dan ook zie ik het niet zitten om, als het niet nodig is, mijn gegevens door te geven. Vandaar deze oproep of iemand hier meer vanaf weet, of het nog nodig is en dergelijke.
Ik heb die persoon nooit meer gezien of gehoord! Er is toen ook door vele mensen geld gestort op haar rekening erg vaag denk ik?
het was mamabeer. Volgens mij heeft haar man weer werk nu en zijn ww met terugwerkende kracht gekregen, maar dat weet ik niet zeker.
Ja hier hadden ze toch ook een actie gedaan om geld naar haar toe te storten? Komt ze nog ooit hier? Want ik heb ze niet meer gezien hier volgens mij.
Ik heb haar een mail gestuurd via hyves, dat ze gezocht wordt En ja ze is hier nog actief, heeft 2 jan nog iets gepost
weet dat ook nog, maar geloof dat ze weg is gegaan omdat ze zoveel slechte reacties kreeg. Was idd mamabeer, en ze hadden idd geen geld door ontslag enz. WEet wel dat er mensen waren die geld gestort hadden en die haar veroordeelden omdat ze er bv een zakje chips van had gekocht ipv een extra brood. Mensen gaven wat maar verplichtte haar om er van te kopen wat hun wilden. Ze werd echt afgekraakt. Verder weet ik er niets meer vanaf....ook niet waar ze nu is enz. Groetjes, Miranda
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/194509-alles-niks-meer.html http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/194824-help-mamabeer-wie-wil-donatie-1-euro-doen-minder-alle-hulp-welkom.html
Hebben jullie nu pas een mail van DAS terug ontvangen? Wat laat! Want als ik zo kan terug vinden is het topic van maart2010!
ik kom nog zo nu en dan hier de laatste tijd wat minder m'n zoontje is pas geopereerd en heb wat minder tijd voor te reageren dus sorry voor mijn late reactie. Hier gaat het nu enigzins goed mijn man heeft weer werk geen vetpot maar werk is werk. Hij zit nu in de deeltijd www voor 3 maanden en daarna mag hij weer terug komen. Eigenlijk mag hij weer beginnen zodra de sneeuw weg is. Het gaat nu een stuk beter maar ik zal die tijd nooit meer vergeten en heb er ook psygisch een enorme klap van gekregen zowel gewoon door de financiële problemen en omdat sommige dachten dat het nep was. vera thanx voor je mail. word eens tijd dat ik nog een langskom bij jullie
@mamabeer Omdat de mail echt aan mij is gericht voor gegevens verwacht ik min of meer dat ze dit willen behandelen. Wil je dat ik reageer met mn en/of jouw gegevens of iets anders? Weet niet hoe het zit m.b.t. de voormalige baas van je man?
nou naar dat ik heb gehoord is ie nu zwaar alcohol verslaafd en is zn vrouw bij hem weggegaan. meer hebben we niet meer vernomen. Ik denk dat das alleen nog dingen uitzend die nog bezig zijn we zijn er nu uit ik denk dat ze dat niet meer interessant vinden. Maar je mag me gegevens sturen pb me even wat je percies erin moet zetten zodat we wel andere mensen met dit kunnen waarschuwen
ik wil wel nog iedereen bedanken die me toen geholpen hebben ik wete niet meer wie precies want het waren er zoveel en het topic was toen al gesloten en er mocht geen nieuwe meer open voor iedereen te bedanken dus bij deze allemaal bedankt