Ik probeer zeker mee te doen! Ik schaam me eigenlijk best wel, ik ben nu 29w2d zwanger en rook nog steeds M'n vriend is hier erg boos en teleurgesteld om, en ikzelf eigenlijk ook.. Misschien met wat motivatie van andere mensen (vriendlief rookt zelf namelijk ook ) wil het wel lukken! Aan jullie allemaal hier, iig Toi toi toi! Stoppen met roken is altijd goed!
Ik ben ook gestopt! Het gaat helemaal goed. Ik was er geestelijk echt klaar voor en ik denk dat dat ook het belangrijkste is van het stoppen met roken. Ik heb er zelfs niet eens meer zin in! Mja, ik ben ook behoorlijk ziek geweest en nu snotverkouden... Nee, ik ben er echt klaar mee. Bovendien motiveert het mij iets meer denk ik, omdat ik sinds vorig jaar weet dat ik een kleine hartafwijking heb (bicuspide aortaklep, 2 ipv 3 klepjes dus). Kleine ingreep in verre toekomst, klepvervanging via de lies, maar aangezien ik de laatste jaar erg veel hartklachten heb door het roken ben ik soms bang dat het voor mij ineens fout kan gaan. De zus van mijn moeder was 26 toen ze plots een hartstilstand kreeg en overleed. Blijkt misschien dezelfde afwijking te zijn geweest , maar zij rookte dus heel erg veel en langer. Nja, ik word dit jaar dus 26 dus schijt ook bagger hierdoor.. Vandaar dat het voor mij iets makkelijker is om te stoppen denk ik (geestelijk vooral). Ik wens jullie echt heel veel succes en hou het vol he!!
Hoi dames, ik ben sinds gisteren weer gestopt. Palmie, om antwoord te gegven op jouw vraag, ik bedenk me dan hoe ontzettend slecht het is voor een klein kindje dat misschien in mij groeit straks als het elke keer die rook meekrijgt. En hoe vies het zal zijn om er weer een op te steken (die eerste die je opsteekt als je gestopt bent is nooit lekker, na drie trekjes ben ik dan altijd misselijk). En hoe fijn het is om bevrijd te zijn van het Moeten Roken. Ik vind het wel lastig vorig jaar zijn wij een half jaar gestopt, toen werd ik zwanger en kreeg met 12 weken een miskraam. Ik heb heel lang het gevoel gehad dat het dus toch niets uitmaakte, dat mijn lichaam me een soort van verraden heeft. Maar nu wil ik echt, echt niet meer roken. Elfje, laat het schuldgevoel achter je en stop nu! Elke sigaret die je nu niet meer rookt is goed voor je kindje! Het zou wel te prijzen zijn in je partner als hij zelf ook zou stoppen in elk geval, of op zijn minst niet binnen te roken (weet niet of hij dat doet). Niet alles helpt even goed hoor, ik laat mezelf ook gewoon een beetje bozig zijn, weet waar het doorkomt. Succes allemaal dames!
knap hoor dames, ik heb nog een paar sigaretten, maar op werk rook ik eigenlijk niet dus dan kan het toch ook!
Maar ga je nou stoppen of ben je gestopt, sorry begrijp je niet helemaal zullen de ontwenningsverschijnselen wel zijn hahaha
Was je lang gestopt? Ik had het toen ik langer gestopt was niet. Althans, nu ik dit zo typ, geen idee, want ik ging roken toen mijn dochter 6 maanden was en tot die tijd werd zij nog wel vaker wakker per nacht! hahahaha.... Nee, hopelijk gaat dit voorbij! Ik baal er van!
maakt niet uit mijn bericht is idd niet duidelijk had wel eerder gezegd dat dit mijn laatste pakje is, ik doe er opvallend lang mee haha heb dus de supersmoker van mijn vriend gehad kan me niet voorstellen dat zoiets lekker is..
@ Femmy, nog niet die supersmoker geprobeerd dus? Ben benieuwd, lijkt me echt heel raar! hihihi! laat je het ons weten?
Ik wil het best gaan proberen weer,maar ik rook zo weinig,dus je zou haast zeggen dat het me geen moeite kost. Integendeel...
haha nee nog niet geprobeerd zie wel dat hij verder overal nog voor 60 euro word verkocht! dus dat scheelt nogal! ik zal het nog laten weten hoe het is, niemand verder bekend met de supersmoker?
Hé dames! Er zitten nu nog 2 sigaretten in mijn pakje.. Moet eigenlijk naar de supermarkt om nieuw pakje te halen, maar heb geen zin. Lees al die berichten hier, ik stop ook! Ik ga nu ff die peuken roken.. ja stom, ik weet het. En dan stop ik ermee. Hoef ik ook niet meer naar buiten vandaag Dus dames, ik meld me hier ook aan. We slepen elkaar er doorheen! Succes allemaal, inclusief mezelf.. Kus